کد خبر: 879859
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
تصور اينكه ايران اسلامي قدرت بازدارنده خود را كنار بگذارد رؤيايي كودكانه است و هيچ‌گاه اين اتفاق نخواهد افتاد.
سردار حسين سلامي، جانشين فرمانده سپاه در جمع شركت‌كنندگان در راهپيمايي سيزدهم آبان، روز مبارزه با استكبار در قم با اشاره به اهميت تسخير لانه جاسوسي امريكا، عنوان كرد: تسخير لانه جاسوسي يك حماسه سياسي بي نظير در تاريخ بشريت بود كه مركز طراحي توطئه امريكا در ايران به دست دانشجويان انقلابي اشغال شد. وي افزود: انقلاب اسلامي توانست به همه عالم نشان دهد كه قدرت حقيقي متعلق به خدا است و خانه عنكبوت از همه خانه‌ها سست‌تر است. 
سلامي با اشاره به برنامه‌هاي امريكا براي مقابله با ايران، خاطرنشان كرد: امريكا از ابتداي پيروزي انقلاب به دنبال مقابله با نظام اسلامي براي جلوگيري از بازسازي هويت اسلامي ملت‌ها بوده است و جنگ نظامي، تحريم اقتصادي، عمليات رواني و تهاجم فرهنگي روش‌هايي بوده كه امريكا در اين سال‌ها در پيش گرفته است. سلامي تأكيد كرد: ملت ايران توانسته در سايه رهبري ولي فقيه در سخت‌ترين ميدان‌هاي جنگ به سوي قله‌هاي رفيع پيشرفت، امنيت، آزادي و كرامت حركت كند و امروز امنيت كشور ما بهترين امنيت در جهان است كه اين نشان دهنده اوج اقتدار كشور ماست. جانشين فرمانده سپاه در ادامه اظهار كرد: امروز نهالي كه به دست امام خميني(ره) در قلب و وجود مردم كاشته شد، توسط رهبر انقلاب به يك درخت پرثمر كه شاخسارش از تمام عالم ديده مي‌شود تبديل شده و نظام اسلامي تكيه گاه امنيت، آزادي، عزت و آرامش همه مسلمانان جهان است. 
سردار سلامي افزود: خورشيد قدرت دشمن به مغرب خود نزديك شده است و در منطقه‌اي كه زماني محل تاخت و تاز بلامنازع امريكا بود و آنها هويت فرهنگي و سرمايه‌هاي اقتصادي كشورهاي مسلمان را به غارت مي‌بردند، امروز بساط سياسي دشمن جمع شده است و مسلمانان به اين حقيقت دست پيدا كرده‌اند كه راه سعادتشان كشيدن شمشير جهاد و مبارزه عليه استكبار است. وي تمام بدبختي كشورهاي مسلمان را ناشي از توطئه استكبار و در رأس آنها امريكا دانست و ابراز كرد: در سال‌هاي اخير اين مسئله براي همه روشن شده است كه امريكا بذر تفرقه و نفاق را بين كشورهاي اسلامي افكنده است و به 14 كشور مسلمان حمله كرده و جنگ‌هاي بزرگ عالم را در اين منطقه به وجود آورده‌است.  سلامي اضافه كرد: ما هر روز شاهد تشييع جنازه سياسي حاميان امريكا و سياست‌هاي اين كشور در منطقه و به گور سپردن آرزوهاي امريكا در منطقه هستيم. وي ادامه داد: امروز گزينه نظامي عليه ملت ايران حتي در تصور مسئولان امريكايي خطور نمي‌كند چون مي‌دانند هر جنگ جديدي در منطقه سبب نابودي و محو كامل رژيم صهيونيستي مي‌شود.  سردار سلامي تأكيد كرد: اگر موتور محركه جهاد با تمام ظرفيت خود فعال شود، نقشه جغرافياي سياسي جهان تغيير مي‌كند كه در آن ديگر نامي از اسرائيل وجود نخواهد داشت و نيروهاي امريكا و سياست‌هاي آنها نيز بايد منطقه را ترك كنند. 
جانشين سپاه در ادامه تصريح كرد: ما بارها گفته‌ايم هر كس از موشك‌هاي ما مي‌ترسد به پناهگاه برود و ما هرگز خود را خلع سلاح نخواهيم كرد و آن كسي كه بايد خلع سلاح شود دشمن است كه سلاح هسته‌اي را به كار برده است. وي كنارگذاشتن قدرت بازدارنده ايران را رؤيايي كودكانه دانست و تأكيد كرد: تصور اينكه ايران اسلامي قدرت بازدارنده خود را كنار بگذارد رؤيايي كودكانه است و هيچ گاه اين اتفاق نخواهد افتاد. سردار سلامي ادامه داد: دشمن به دنبال اين است كه مردم را مقابل سپاه قرار دهد اما بايد بداند كه سپاه يك نهاد محصور شده در درون پادگان‌ها نيست بلكه يك روح توزيع شده در قلب ملت است. وي ابراز كرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، فدايي و پيشمرگ ملت ايران است و استخوان و پيكر پاسداران سنگر مستحكم آبروي ملت ايران است و ملت و سپاه يكي هستند و جداشدني نيستند. سردار سلامي در پايان خاطرنشان كرد: ما هرگز زندگي خود را بر اساس برجام طراحي نكرده‌ايم و در برابر دشمن عقب نشيني نخواهيم كرد و ملت ايران با شجاعت هميشگي خود در صحنه ايستاده است و اين حركات امريكا مانند انداختن ريگ در دريا است. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار