کد خبر: 879856
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
دشمني‌هاي امريكا را نبايد فراموش كرد، نبايد فريب اين كشور را خورد و از فريبكاري و خصومت آن غافل شد و اين خط قرمز جمهوري اسلامي ايران است. 
به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجمع تشخيص مصلحت نظام، آيت‌الله سيدمحمود هاشمي شاهرودي روز گذشته در جلسه مجمع تشخيص مصلحت نظام با گراميداشت روز 13 آبان گفت: با حركت بزرگ دانشجويان مومن و انقلابي در تسخير جاسوس‌خانه‌ امريكا، چهره واقعي استكبار در منطقه و كشور روشن شد و امروز نيز اقدامات فتنه‌گرايانه و عهدشكنانه امريكا از جمله تهديد كشورها و دخالت در امور منطقه بر همه روشن است. 
وي افزود: عجيب آنكه امريكا كه خود منشأ انواع تهديدات در جهان و منطقه بوده است، كشورهاي مستقلي را كه مي‌خواهند امنيت و توان دفاعي خود را افزايش دهند، تهديد مي‌خواند و در نهايت نفاق و با انواع اتهامات، حريم‌هايي چون كاتسا را تصويب مي‌كند. 
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با يادآوري اينكه امريكا با اصل اسلام و نظام دشمني دارد، راه صحيح مواجهه با استكبار را راه امام(ره) و رهبر معظم انقلاب خواند و يادآور شد: دشمني‌هاي امريكا را نبايد فراموش كرد، نبايد فريب امريكا را خورد و از فريبكاري و خصومت آن غافل شد و اين خط قرمز جمهوري اسلامي ايران است. آيت‌الله هاشمي شاهرودي با تأكيد بر لزوم تبعيت از نكات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در ديدار اخير دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان، افزود: راه‌حل مقابله با تحريم‌ها در اتكا به توان دروني و سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي است و جز اين نه به امريكا و نه اروپا نبايد دل بست، زيرا امريكا و اروپا سياست‌هايي مشترك عليه جهان اسلام دارند.
 وي نكات مطرح شده از سوي رهبري معظم انقلاب در ديدار رئيس‌جمهور روسيه از جمله سياست حذف دلار را مهم و ارزنده خواند و گفت: اجراي اين سياست با همراهي كشورهايي كه با جمهوري اسلامي تعامل سازنده دارند، در كاهش آثار تحريم‌ها بسيار مؤثر خواهد بود، به خصوص كه امريكا سلاحي جز تحريم ندارد و استفاده از اين سلاح نيز ناشي از عجز او و شكست در حوزه امنيت است. 
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
0
غفلت از اختلاس و.. چطوررررررررررررررر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار