کد خبر: 879817
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
شهردار اراک:
شهردار اراک با اشاره به اینکه از تعهد بیان شده در اجرای پروژه 55 متری از شهروندان عذرخواهی می کنم، گفت: تا پایان سال 97 پروژه عقب افتاده دراراک نخواهد بود.

شهردار اراک با اشاره به اینکه از تعهد بیان شده در اجرای پروژه 55 متری از شهروندان عذرخواهی می کنم، گفت: تا پایان سال 97 پروژه عقب افتاده دراراک نخواهد بود.

داود تاجران شهردار اراک در صحن علنی شورای شهر اراک عنوان کرد: پروژه 55 متری وقت بسیار زیادی را به خود گرفته است درصورتی که اگر این طرح نباشد کل پروژه های نیمه تمام می توان به پایان رساند.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان سال 97 کلیه پروژه های نیمه تمام شهر خاتمه می یابد، افزود: بودجه های مورد نیاز طرح ها نیز به زودی تقدیم شورا خواهد شد و قطعا به دلیل جامعیت این برنامه بودجه ای تصویب شورا را خواهد داشت و طرح های جدید نیز دنبال و اجرایی می شود.

شهردار اراک با بیان اینکه در این شهر صحبت کردن بسیار دشوار است و با سیستم منسجم مجازی و رسانه ای این شهر بیان نظرات سخت است، گفت: از نظر قلبی اعتقاد دارم که اجرای پروژه 55 متری شهر اراک را متحول می کند، اما آغاز این پروژه با حملات همراه بود.

وی تصریح کرد: ساختن شهر با وزارت راه و شهرسازی است و مدیریت آن با شهرداری است، اما در نشست روز چهارشنبه در مسجد نماینده و متولی اصلی(معاون راه و شهرسازی استان مرکزی)، پروژه را از ریشه منتفی و غیرقابل دفاع دانست.

تاجران با بیان اینکه در ابتدای شروع به کار خود در اراک قول اجرایی شدن این پروژه را دادم، اما امروز از شهروندان عذرخواهی می کنم، بیان کرد: با توجه به اینکه اجرایی این پروژه را متعهد شده بودم، اما امروز لغو آن مورد نظر است و این تغییر نظر برای من هزینه ای بسیار سنگین دارد و علیرغم میل باطنی جام زهر را نوشیدم و با لغو آن موافق هستم.

وی با تاکید براینکه شهرداری مجری مصوبات شورای شهر است و اگر شورا دستور به اجرای پروژه 55 متری دهد اجرایی می شود، گفت: بیش از 40 پلاک تاکنون تملک شده است و 401 پلاک باقی مانده است که قطعا اجرای آن و تملک املاک دشوار نیست و امکان تامین منابع مالی آن وجود دارد، اما با توجه به راضی کردن شهروندان جهت خرید املاک نمی توان زمانبندی مشخصی برای آن اعلام کرد، اما قطعا تملک املاک را خود شهرداری دنبال خواهد کرد تا حقوق شهروندان تضییع نشود و روند تامین منابع مالی در جلسه غیرعلنی عنوان می شود.

تاجران با بیان اینکه تلاش بر این است که امسال افتتاح و بهره برداری از پروژه ای شهری انجام گیرد، گفت: قطعا تا اواخر خردادماه 97 یکی از تقاطع های غیرهم سطح اراک افتتاح خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار