کد خبر: 879759
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
همزمان با سراسر کشور انجام شد:
اقشار مختلف مردم اسلامشهر با شرکت در راهپیمایی 13 آبان ، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبارسردادند.

  درسالروز گرامیداشت یوم الله 13آبان، طنین  فریادهای مردم  انقلابی و ولایتمدارشهرستان اسلامشهردرراهپیمایی این روز تاریخی، درخیابانهای این  شهرستان  به آسمان برخواست وسیلی محکمی بردهان یاوه گویایی های استکبارزد .   

یوم‌الله ۱۳ آبان در شهرستان اسلامشهر امسال همچون سال‌های گذشته با ویژه‌برنامه‌های متعددی همراه است اما امسال با توجه به اظهارات سخیف ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا علیه ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان متفاوت از سال‌های گذشته و باشکوه بیشتری برگزار شد. 

دانش آموزان و قشرهای مختلف مردم  و مسئولین  و کارکنان ادارات این شهرستان  از نقاط مختلف این شهر رأس ساعت 30/9خود را مقابل ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهدا اسلامشهر‌رساندندو با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به سمت آموزشگاه  حافظ  این شهر حرکت کرده و در آنجا تجمع کردند.

  درراهپیمای امروزدانشجویان  دانشگاه آزاد و پیام نورواحد اسلامشهردوشا دوش دانش آموزان و سایر قشرهای مردم و مسئولین منطقه با حمل پلاکارد و دستنوشته هایی  گوناگون ، ضمن سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ،  ماهمه سپاهی هستیم ، نفرت و انزاجار خود را از سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا   به نمایش گذاشته و برپشتیبانی و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کردند. 

در پایان راهپیمایی 13 ابان ، راهپیمایان پس از طی مسیرهای تعیین شده در محل آموزشگاه  حافظ    تجمع کرده و با فریاد  الله اکبر خامنه ای رهبر  ضمن تایید  بندهای قطعنامه پایانی  راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی به سخنرانی  سرهنگ عبدالرضا زنگنه معاون هماهنگ ‌کننده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران  گوش فرا دادند.

همچنین علاوه بر راهیمایی در شهر اسلامشهر ،درشهرواوان و بخشهای چهاردانگه و احمد آباد مستوفی شهرستان اسلامشهر نیز اقشار مختلف مردم و مسئولین محلی  به همراه دانش آموزان با راهیمایی در مسیر های تعین شده در میادین اصلی این شهرها تجمع کرده و نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی  و در راس آنها آمریکا جنایتکار به نمایش گذاشتند .

راهپیمایی امروزعلاوه برحضور پرشور مردم انقلابی شهرستان اسلامشهرحاشیه هایی جالبی را بهمراه داشت که برپایی ایستگاههای فرهنگی و توزیع اقلام فرهنگی ،برپایی ایستگاههای صلواتی و پذیرایی ازراهپیمایان ، حمل پرچمهای سیاه به نشان  عزاداری سلار شهیدان و بزرگداشت اربعین حسینی و حمل  پلاکارهای  حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و... بر شور حضور مردم افزوده بود .

 انتهای پیام /  

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر