کد خبر: 879756
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تقدیم 36 هزار شهید دانش آموز در اعتلای جمهوری اسلامی ایران سند عزت و افتخار برای نظام تعلیم و تربیت است تا پایبندی این مجموعه را به ارزش های اسلامی و دینی نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،  احمد ناصری در سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی در یادواره شهدای دانش آموز گرمی اظهار کرد: این دانش آموزان شهید با تشخیص عالمانه در دفاع از انقلاب مسیر عزتمندی را برای خود برگزیدند تا امروز در سنگر تعلیم و تربیت دانش آموزان و نسل امروز تداوم بخش راه عزتمندانه آنها باشند.

وی با بیان اینکه شهدای دانش آموز در اوج مظلومیت و در عین حال بصیرت انقلابی و برگرفته از آرمان نظام اسلامی و فرمان امام (ره) در جبهه های حق علیه باطل حاضر شدند تا از کیان این کشور دفاع کنند خاطرنشان کرد: ما در معرفی و شناساندن ابعاد اعتقادی و شخصیتی این دانش آموزان به نسل امروز و آینده کوتاهی کردیم چرا که افتخارآفرینی هر یک از این دانش آموزان می تواند مجموعه الگوئی موفق برای دانش آموزان امروز در عرصه تعلیم و تربیت باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل جایگاه تعلیم و تربیت را در مکتب اسلام با تکیه بر دو شاخص علم و دانایی و همچنین اخلاق مداری در سایه معنویت گرایی خواند و گفت: دو بال تعلیم و تعلم می تواند زمینه سعادت دانش آموزان را در مسیر رشد و بالندگی با تکیه بر آموزه های دینی فراهم آورد.

ناصری یاد و خاطره شهید فهمیده و شهید مرحمت بالازاده را به عنوان شهدای شاخص دانش آموزی گرامی داشت و اظهار کرد: این الگوهای تربیتی می تواند در محیط مدرسه مصداق خوبی برای پرورش نسل نوجوان و جوان ما باشد تا با تبعیت از چنین مبانی فکری و اعتقادی بتوان همواره مسیر عزتمندانه ای را طی کرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه در گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی و فرا رسیدن یوم الله 13 آبان به عنوان روز دانش آموز برنامه های مختلفی در تجلیل و تکریم از شهدای دانش آموز برگزار می شود افزود: غنا و محتوای این برنامه ها باید تبیین کننده و نشانگر ارزشمندی حرکت بسیج دانش آموزی در تقویت روحیه انقلابی و ارزشی در جبهه مدارس و واحدهای آموزشی باشد تا نسل آینده بتوانند با روحیه ارزشی در این سنگر حاضر شوند.

در این مراسم که با مداحی و شعرخوانی همراه بود یاد و خاطره شهدای دانش آموز گرامی داشته شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر