کد خبر: 879703
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
معاون وزیر نیرو:
معاون وزیر نیرو در منابع آب کشور گفت: برای سال آینده افزایش تعرفه آب را به شورای اقتصاد پیشنهاد کردیم و امیدواریم در بودجه سال 97 پیشنهاد ارائه شده به تصویب برسد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،  رحیم میدانی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: طبق قانون به ما اجازه داده شده است تا همه ساله پیشنهاد خود را برای افزایش قیمت آب مصرفی ارائه کنیم که بعد از تصویب شورای اقتصاد در بودجه سالانه لحاظ شود.

وی خاطرنشان کرد: قرار است تا آخر برنامه ششم توسعه قیمت فروش به هزینه تمام شده هر مترمکعب آب برسد که این کار هم به نفع مردم و هم وزارت نیروست تا با درآمد بیشتر بتواند ارائه خدمات مطلوب تر و کیفی تری را داشته باشد.

معاون وزیر نیرو در منابع آب کشور افزود: امیدواریم تا پایان برنامه ششم توسعه با یک شیب ملایم بتوانیم به قیمت واقعی دست پیدا کنیم که این به نفع مردم و مشترکین است.

میدانی تصریح کرد: با توجه به کمبود اعتبارات دولتی و تخصیص های بسیار محدود ما برای اینکه بتوانیم در شرکت های آبفا سطح خدمات خود را ارتقا دهیم باید به افزایش درآمدها فکر کنیم که این کار به مطلوبیت بیشتر کار در این بخش منجر خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر