کد خبر: 879698
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
فرمانده سپاه استان البرز در مراسم 13 آبان :
فرمانده سپاه استان البرز گفت: تحریم و جنگ تحمیلی به واسطه این بود که ملت ایران از خط قرمزهای استکبار عبور کرد، در این راستا امریکا قصد دارد هجمه هایی را به جان وحدت ملی ایران بیاندازند و برخی کشورها را علیه ما بشوراند.

سردار یوسف مولایی در مراسم پرشکوه 13 آبان با زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام (ره)، شهدا و رزمندگان البرز بیان کرد: در این ایام ۳ اتفاق مهم رقم خورد، اولین آن، سال ۴۳ تبعید امام به ترکیه و دوم شهادت دانش اموزان و دانشجویان در ۱۳ ابان سال ۵۷ و سومین اتفاق، انقلاب دوم یعنی تسخیر لانه جاسوسی امریکا بود.

وی افزود: فلسفه وجودی شعار "مرگ بر آمریکا‌" بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب، مختص به ایران نیست بلکه در سراسر جهان انجام می شود.

سردار مولایی در ادامه بیان کرد: اگر بصیرت نداشته باشیم دچار شبهه می شویم لذا تببین ویژگی های امریکا حائز اهمیت است. دهکده جهانی و کدخدا بودن، خواسته آمریکا است و این یعنی آمریکا در صدد داشتن حق "وتو" است.

وی با اشاره به اینکه امریکا از قدرت نظامی هالیوود و امثال آن برای ترویج ارزش های غرب استفاده می کند، اظهار داشت: امریکا مانند اختاپوسی است که هر پایش گوشه ای از دنیا را می بلعد و نابود کردن فرهنگ ملی و منطقه ای و رواج فرهنگ غرب در کشورهای اسلامی آرمان امریکاست.

فرمانده سپاه استان البرز به اشاره به سخنان اخیر پوتین درخصوص دروغگو نامیدن استکبار، گفت: امریکا همه چیز را در سیطره خود می داند و قصد دارد تنها سیاستگذار جهان باشد. استکبار جهانی صرفا در یک ساعت ۷۷ هزار نفر را به خاک و خون می کشد و هرج و مرج او به دلیل تامین امنیت خود و شریک او اسراییل است.

سردار یوسف مولایی با تاکید براینکه امروز هر کسی کشته می شود با پول مسلمان و توسط مسلمان در خاورمیانه صورت گرفته است، گفت: امروز تکفیری ها و سلفی ها مجهز به سلاح‌هایی هستند که توسط استکبار تامین می شود.

وی در ادامه افزود: داعش را امروز آمریکا ساخته است و می خواهد برای از بین بردن آن تلاش کند درحالی که ایران با ۱۷ هزار شهید ترور، بزرگترین قربانی تروریسم است.

فرمانده سپاه البرز با اشاره به اینکه گناه ملت ایران سرپیچی و استقلال خواهی از آمریکا بود، خاطر نشان کرد: تحریم و جنگ تحمیلی به واسطه این بود که ملت ایران از خط قرمزهای استکبار عبور کرد.

وی در ادامه با تاکید براینکه آرزوی استکبار، خشکاندن ریشه فرهنگ غنی ملت ایران است، گفت: ایجاد یک فرهنگ اسلامی در دنیای تک قطبی آمریکا ثمره انقلاب ملت ایران در سال ۵۷ بود. استکبار بر خلاف قوانین دیپلماتیک، حضور سردار سلیمانی در عراق را تحریم کرده و قصد دارد هجمه هایی را به جان وحدت ملی ایران بیاندازند و برخی کشورها را علیه ایران بشورانند.

سردار مولایی با تاکید بر سخن امام (ره) که فرموند" امریکا می تواند کشورهای عربی را علیه ما بشوراند اما نمی تواند هیچ غلطی بکند" گفت: زمانی صدام دست راست آمریکا بود و داعش و القاعده توسط اتاق فکر امریکا ساخته شد، اما استکبار با مقاومت ایران مجبور شد دست های خود را قطع کند.

فرمانده سپاه استان البرز در پایان افزود: سرداران ایران دشمن را مستاصل کرده اند و امیدواریم ملت ایران در سایه وحدت و بصیرت بر دشمن همواره پیروز خواهند شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار