کد خبر: 879659
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
بیانیه بسیج رسانه آذربایجان شرقی به مناسبت ۱۳ آبان:
بسیجیان رسانه ای آذربایجان شرقی همگام با مردم همیشه در صحنه آذربایجان در صفوف به هم پیوسته و متحدانه در تظاهرات یوم الله ۱۳ آبان شرکت خواهند کرد و با تاسی از مقتدای آزادیخواهشان شعار «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» را مصداق عملی خواهند بخشید.
سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد همگام با سایر اصحاب رسانه در راستای تجدید پیمان با آرمان‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، حضور گسترده و پرشور مردم را در مراسم ۱۳ آبان را منعکس خواهد نمود.

 بیانیه سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی درخصوص ۱۳ آبان به شرح زیر است:

 دشمن را بشناسید و فریب نخورید. ️آمریکا به معنای واقعی کلمه دشمن ملت ایران است.( رهبرانقلاب در  دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان/آبان ۹۶)

۱۳ آبان یادآور ۳ واقعه مهم سالروز تبعید حضرت امام راحل به ترکیه در سال ۴۳، به خاک و خون کشیدن دانش آموزان و دانشجویان توسط رژیم منحوس پهلوی در سال ۵۷ و یوم ا... فتح و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال ۵۸ است که هر یک نقطه عطف تاریخی و عاملی جهت سرعت بخشیدن به روند شکل گیری، تداوم و استمرار و بالندگی انقلاب بودند.

همزمانی این روز با ایام اربعین حسینی امسال بهترین فرصت برای تبیین ضرورت توجه و آگاهی جوانان به توطئه های دشمنان، ترویج روحیه استکبارستیزی و افزایش آگاهی نسل آینده ساز کشور ازجنگ نرم است.

 اقدامات خصمانه نظام سلطه در بدعهدی‌ها و پیمان شکنی‌ها برای ملت ایران به خوبی عیان گشته و اینک کمتر کسی را می‌توان یافت که با این همه خصومت بتواند به آمریکا اعتماد داشته باشد.

حمایت از رژیم طاغوتی پهلوی، تحمیل جنگ ۸ ساله به ایران با حمایت از صدام، حمایت تمام قد از منافقین، تلاش برای ایجاد ناامنی در ایران، حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران، تحمیل تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران و تلاش برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی نمونه‌های از دشمنی‌های شیطان بزرگ است.

اینک در آستانه اربعین حسینی، بسیجیان رسانه ای آذربایجان شرقی همگام با مردم همیشه در صحنه آذربایجان در صفوف به هم پیوسته و متحدانه در تظاهرات یوم الله ۱۳ آبان شرکت خواهند کرد و با تاسی از مقتدای آزادیخواهشان شعار «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» را مصداق عملی خواهند بخشید تا به فضل خداوند متعال حماسه‌ای دیگر از اقتدار و عظمت ایران سرفراز خلق گردد و پاسخی مقتدرانه به خیانت ها و خودباختگی های عده‌ای باشد که از سر غفلت یا خیانت خواستار کرنش تام و تمام در برابر استکبار جهانی شده‌اند.

و در پایان اینکه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با تاسی از فرمایشات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب، همیشه بخاطر دارند و خواهند داشت که دولت آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر