کد خبر: 879658
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
مدیرکل کمیته امداد سمنان خبر داد
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان سمنان در دو مرحله جشن عاطفه‌ها، ۶۵۶ میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

 سیدجواد رضوی گزارشی از کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده مردم استان سمنان را در جشن عاطفه‌ها سال ۹۶ ارائه کرد.

وی گفت: مردم این استان در دو مرحله جشن عاطفه‌ها، ۶۵۶ میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی کمک کردند که این رقم نسبت به سال گذشته با ۴۶۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ۴۲ درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه ۴۵۱ میلیون تومان از کمک‌های مردم سمنان غیرنقدی و ۲۰۵ میلیون تومان آن نقدی بود، افزود: در مرحله نخست ۴۶۰ میلیون تومان و در مرحله دوم ۱۹۶ میلیون تومان جمع‌آوری شد.

رضوی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها در بیش از ۷۰۰ مدرسه استان سمنان برگزار شد، بیان کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده مردمی در مرحله نخست قبل از آغاز مدارس با اولویت مناطق محرم، بین دو هزار و ۹۰۰ دانش‌آموز نیازمند این استان توزیع شد.

وی بیان کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مرحله دوم نیز با مدیریت مسؤولان مدرسه و بر اساس نیازسنجی دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان سمنان می‌توانند از طریق نصب نرم‌افزار سکه و یا شماره‌گیری # ۰۲۳ *۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، و یا واریز ‌به حساب بانک صادرات به شماره  ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و کارت بانکی ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۷۶۹۸۴ کمک‌های نقدی خود را برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند واریز کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر