کد خبر: 879654
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان:
اصفهان دارای ۷۶ شهرک و ناحیه صنعتی و بیش از ۱۰ هزار کارگاه فعال است که ۷۰ درصد فولاد، ۵۰ درصد سیمان و ۵۰ درصد صنایع دستی کشور در این استان تولید می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان در جمع روسای کار بیان داشت: بازرسان کار نیاز به دریافت آموزش‌های تخصصی دارند و باید دانش آنها بیش از تیم ایمنی واحدهای اقتصادی باشد.

محسن نیرومند گفت : در حال حاضر تعداد بازرسان کار درسطح استان اصفهان کم  داریم ولازم است، علاوه بر افزایش تعداد بازرس از نظر حجم آموزش های فنی ارتقا پیدا کنند که خوشبختانه  پیش بینی  لازم شده در سطح وزارت متبوع برای بازرسان به عمل آمده است .

وی یا اشاره به حواث در سطح کارگاهها ابراز نمود : توجه به این موضوع بهتر است بازرسین کار بدنبال کاهش حوادث و میزان اثر بخشی بازرسی ها باشند.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان در خصوص موضوع مشاغل سخت و زیان آور گفت: طبق برنامه ریزی ها مقرر شده بود، دبیرخانه آن به تامین اجتماعی منتقل شود تا بازرسان بتوانند تمرکز بیشتری را برای حذف صفت سخت و زیان آوری کارگاه ها داشته باشند و این موضوع هنوز محقق نشده است.

نیرومند اذعان داشت: برای ارتقای افرادی که در سمت بازرسی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشغول به کار می‌شوند لازم است روالی تعریف شود تا در صورت ضرورت استفاده از بازرسان در پست‌های مدیریتی، لطمه‌ای به حوزه بازرسی و فعالیت‌های آن وارد نشود.

وی اعلام کرد: اصفهان با یک هزار و ۵۶۱ کارگاه بالای ۱۰ نفر نیروی کار پس از تهران رتبه دوم در این زمینه را  کشوربه خود اختصاص داده است.

نیرومند افزود : اصفهان دارای ۷۶ شهرک و ناحیه صنعتی و بیش از ۱۰ هزار کارگاه فعال است که ۷۰ درصد فولاد، ۵۰ درصد سیمان و ۵۰ درصد صنایع دستی کشور در این استان تولید می شود.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان  خاطر نشان کرد : استان اصفهان رتبه اول توسعه یافتگی صنعتی، معدنی و تجاری کشور را دارد.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: اصفهان رتبه اول کشور را در شاخص‌هایی نظیر حمل و نقل کالا و مسافر، تولیدات دامی کشور، جذب گردشگر خارجی، تعداد مراکز آموزش فنی و حرفه ای دارد و توانسته رتبه‌دوم کشور در کسب در آمد کشور را در میان سایر استان ها کسب کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار