کد خبر: 879646
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
مالباختگان كاسپين، البرز و فرشتگان ديروز در جشن اختتاميه نمايشگاه مطبوعات مرثيه غصه‌هاي خود را سرودند، با پلاكاردهايي كه بعضي از آن، اعتراض به سكوت رسانه‌ها در اين باره بود.
رسانه‌ها البته در اين باره اولاً اطمينان دارند كه پوشش خبري هر روزه اين اعتراض‌ها هيچ راهي را نمي‌گشايد اما در ميان همكاران رسانه‌اي حرف ديگري هم هست، اينكه هشدارهاي زيادي در سال‌هاي گذشته، هم از سوي كارشناسان رسانه‌ها و هم از سوي بانك مركزي در صفحات روزنامه‌ها منتشر شد و سرمايه‌گذاران را از سپردن پول‌هاي‌شان در مؤسساتي كه وعده سود آنچناني مي‌دادند، برحذر مي‌داشت اما سپرده‌گذاران در آن زمان سراغ روزنامه‌ها را نمي‌گرفتند، حتي در كاري غيرحرفه‌اي در قراردادهاي‌شان با مؤسسات، رقم سود را 10 يا 15 يا 20 درصد مي‌نوشتند و سپس قرارداد را براي سود 25 درصدي و بيشتر، پشت‌نويسي مي‌كردند!  به هر حال ظاهراً مراحلي از بازگرداندن سپرده‌ها در حال اجراست كه خبر آن در صفحه 4 روزنامه امروز درج شده است. 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
0
0
موسسه كاسپين يك موسسه مجاز بوده كه از بانك مركزي مجوز دريافت داشته، !!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
0
کارشناسان مغرض و بی مسئولیت بانک مرکزی باید تک به تک محاکمه و تنبیه شوند. این کارشناسان مغرض بجای انجام وظیفه یعنی کنترل و نظارت به بانکها و موسسات مالی مشغول بنگاهداری شدند که شاپرک یکی از آنها بود. آخر به کی بگوئی شخصی 3000 میلیارد تومان از 14 بانک وام میگیرید و این نوابغ فقط تماشا میکنند. تسهیلات دادن طی عقود مختلف اصول دارد و باید کارشناسان برای پرداخت کامل زمینه ها و پیشرفت کار امور مورد تسهیلات را کنترل بکنند.و و ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار