کد خبر: 879594
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
وزیر خارجه آمریکا: تحریم‌ها، رژیم ایران را هدف قرار داده نه مردم را
ترامپ: صد دفعه گفتم اول با من هماهنگ کن بعد حرف بزن هفته پیش بهشون گفتم ملت تروریست!
 همیشه همین‌طور بوده، یعنی امریکایی‌های خوش‌قلب، نیت‌شان خیر بوده و نمی‌خواستند به مردم آسیب بزنند. فقط یک کوچولو اشتباه محاسباتی می‌کردند. مثل ماجرای شلیک به هواپیمای مسافربری که هدفشان خود هواپیما بود و از بدشانسی سرنشینانش هم کشته شدند. یا مسئله تحریم دارو که قصد اذیت کردن مردم را نداشتند چون می‌دانستند مردم با خوددرمانی و نسخه مادربزرگ خودشان را خوب می‌کنند، ضمناً این قضیه به ترویج طب سنتی هم کمک کرد! یا در موضوع کودتای 28 مرداد، امریکایی‌ها نیت‌شان این بود که محبوبیت مصدق را که داشت از دست می‌رفت بازگردانند! خلاصه اینکه هیچ وقت مردم را هدف قرار ندادند!
  
قبلاً شایعه شده بود که رئیس‌جمهور امریکا با وزیر خارجه‌اش اختلاف دارد، حالا این اختلافات علنی شده است. همین هفته پیش بود که دونالد ترامپ ملت ایران را تروریست خطاب کرد، حالا این حرف‌های تیلرسون را اگر بخواهیم با صحبت‌های ترامپ جمع بزنیم معنی‌اش می‌شود اینکه مردم تروریست ایران، هدف امریکا نیستند! شک ندارم الان ترامپ حسابی عصبانی شده و دارد سر تیلرسون داد می‌زند که: صد دفعه گفتم اول با من هماهنگ کن بعد حرف بزن!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
0
چهل سال مبارزه میکنیم به اصطلاح (فرزندان مسئولین همه در آمریکا تحصیل میکنند) و فحش و ناسزا به شیطان بزرگ میدهیم بعد انتظار داریم که شیطان توبه کند و با فرشته ای بنام ایران (و هزاران اختلاس) پیوند دوستی برقرار نماید که این خود فاجعه است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر