کد خبر: 879542
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
فرمانده انتظامی استان اصفهان :
فرمانده انتظامی استان اصفهان از تشکیل کارگروه ویژه متشکل از این فرماندهی و قرارگاه سپاه صاحب الزمان (عج) به منظور پیشگیری از سرقت در محله ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،  به نقل از پایگاه خبری ناجا، پلیس فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد: راه اندازی گشت های پیشگیری از سرقت در سطح محله ها و کانون های جرم توسط پایگاه های مقاومت بسیج با تعامل کلانتری های محل از جمله اقدام های این کارگروه پیش بینی شده است که در آینده نزدیک اجرائی می شود.

سردارمهدی معصوم بیگی که در جمع نیروهای بسیج پایگاه های مقاومت محلات استان اصفهان گفت : حضور این گشت ها در سطح محله ها باعث افزایش احساس امنیت و جلوگیری از وقوع سرقت های خرد خواهد شد.

وی ابراز داشت : این گشت ها ویژه پیشگیری از سرقت های خرد در محله ها هستند و در جلسه ها و هماهنگی های متعددی که بین سپاه، نیروی انتظامی و دستگاه قضائی انجام شده، اهداف، برنامه ها و چگونگی فعالیت آنها نیز مشخص شده است.

فرمانده انتظامی استان اذعان داشت : راهبرد امنیت مردم پایه یکی از راهبردهای اساسی نیروی انتظامی در پیشگیری از جرم است که در این زمینه ظرفیت بسیج به عنوان یک نیروی مردمی می تواند در ارتقای امنیت و احساس امنیت در سطح استان تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: کارگروه ویژه بین نیروی انتظامی و قرارگاه سپاه صاحب الزمان (عج) در همین راستا و با هماهنگی و همراهی دستگاه قضائی استان اصفهان تشکیل شد.

شایان ذکر است بنابر اعلام مسئولان نیروی انتظامی استان اصفهان، سرقت ها در نوروز سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 2 درصد کاهش یافت.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار