کد خبر: 879524
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
آخرین وضعیت ترافیک، آب و هوایی، میزان تردد و..در مرز مهران را در بسته خبری اربعین بخوانید.
مهر: سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در مورد آخرین وضعیت ترافیکی در مسیرهای استان و متنهی به مرز مهران گفت: هم اکنون حجم تردد در جاده های استان بسیار بالاست.

وی گفت: در مسیر ارتباطی ایلام-مهران به عنوان مسیر اصلی تردد زوار اربعین، حجم تردد خودروها به اوج خود رسیده ولی گره ترافیکی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه ترافیک سنگین اما در عین حال روان است، گفت: به دلیل گرد و غبار در استان ایلام و کاهش دید افقی، حتما رانندگان در مسیرهای ارتباطی استان قوانین و مقررات را رعایت کنند.

آخرین وضعیت آب و هوایی و ترافیکی در مرز مهران

مدیر هواشناسی مهران اظهار داشت: پیش بینی می شود که از امشب و فردا ما شاهد بارندگی در مهران باشیم.علی محمدیان گفت: بارندگی پیش بینی شده برای مهران کم و در حدود دو میلیمتر خواهد بود.

وی افزود: وجود باد و گردوخاک گردو خاک نیز ادامه خواهد داشت.

توصیه ها به زائران

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور نیز در همین ارتباط اظهار داشت: در طول مسیر مرزها تیم های امدادی اعم پلیس ، اورژانس و دیگر نیروهای امدادی در حال فعالیت و خدمات رسانی هستند.

وی گفت: با توجه به این که در محورهای ایلام و از اسلام آباد به سمت حمیل و محورهای چذابه ترافیک سنگین تر شده است.

خالدی تصریح کرد: با توجه به این که خیل عظیم زائران روبه رو هستیم با این وجود این پیش بینی را داشتیم که با ترافیک سنگین روبه رو خواهیم شد، در این نقاط و محورها رانندگان با رعایت نکات و با صبر و حوصله به ما کمک شایانی می کنند.

سخنگوی اورژانس تصریح کرد: همچنین با توجه به این که در خصوص بحث بارندگی اگر پیش آید و بارندگی در طول مسیر این محورها را داشته باشیم هم جاده ها لغزنده تر خواهد شد و هم این که عبور از جاده های فرعی مشکلاتی را برای زائران ایجاد می کند.

وی افزود: توصیه ما این است که از محورهای اصلی تردد کنند، همچنین در خصوص بحث گردوغبار و پدیده ریزگردها که همچنان در بعضی از مرزها وجود دارد در این راستا توصیه هایی به زائران عتبات عالیات داریم که در صورتی که افرادی که دچاربیماری های تنفسی و قلبی هستند حتما داروهای خود را به همراه داشته و مصرف کنند و یا این که در صورت ایجاد مشکلات تنفسی به پایگاه های اورژانس در طول مسیر مراجعه کنند.

ایجاد گذرهای اضطراری برای روان سازی ترافیک در ایام اربعین توسط شهرداری مهران

حجت شاکیان شهردار مهران نیز الظهار داشت: به منظور روان سازی بار ترافیکی دو محل گذر برای عبور خودروها در شهر مهران توسط شهرداری مهران آماده سازی شده است.وی افزود: این دو گذر در قسمت های ابتدایی شهر مهران از طرف ایلام است که در قسمت های غرب و شرق بهسازی شده اند.

شهردار مهران تصریح کرد: در صورتی که حجم بار ترافیکی طی روزهای آینده افزایش یابد ازاین دو گذر برای کاهش بار ترافیکی استفاده می شود.شاکیان تصریح کرد: تسهیل در تردد زائرین از جمله برنامه هاییی که در ایام اربعین توسط شهرداری انجام شده است.

آخرین اخبار مهران

سرهنگ جهانگیرزارعی فرمانده انتظامی شهرستان چروداول نیز از اجرای عملیات تاخیری وکنترل گذرنامه در پلیس راه شباب خبر داد.سرهنگ حسن کاظمی جانشین انتظامی استان ایلام گفت: اتوبوس ها اجازه تردد از محور ملکشاهی ندارند.

وی از تشدید اقدامات کنترلی در محور ملکشاهی و فعال بودن ایستگاه های بازرسی در محور سه راهی میشخاص ملکشاهی ایلام خبر داد.

محمد علوی فر رئیس کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان ایلام هم از توزیع بیش از ۵۰تن نذورات مردمی در بین موکب ها خبر داد و گفت: این نذورات شامل ، برنج ، روغن ، سیب زمینی و میوه ، خرما است که همزمان با آغاز فعالیت موکب ها از ۵ آبانماه کار توزیع این اقلام در بین ۲۰۰ موکب شناسنامه دار آغاز شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار