کد خبر: 879507
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
شهردار کلان‌شهر کرج خبرداد
شهردار کلان‌شهر کرج گفت: پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره تکمیل خواهد شد و تا پایان سال جاری شاهد اجرایی شدن ۱۸ پروژه عمرانی در سطح شهر خواهیم بود.

علی‌اصغر نصیری در جلسه علنی شورای شهر کرج با بیان اینکه در برنامه ارائه‌شده از عملکرد دوماهه شهرداری به شورا فصلی به‌عنوان اقدامات کوتاه‌مدت و ساماندهی شهر تدوین‌شده است گفت: قطعاً ارائه خدمات اولیه برای شهروندان و زمان‌بندی در ساختار منابع انسانی از اقدامات و مهم و اولیه شهرداری است.

وی اظهار داشت: اقدامات پیش‌بینی‌شده برای ساختار منابع انسانی باید در جهت ارائه خدمات به مردم باشد تا با انجام فعالیت‌ در مسائل عمرانی، فرهنگی و خدمات شهری که پشتوانه شهر هستند بتوانیم به شکوفایی شهر کمک کنیم.

نصیری با اشاره به نقش مهم شورا در ایجاد توسعه پایدار شهر افزود: شهرداری سعی دارد در جهت پیشنهاد‌ها و تفکرات عمیقی که در شورا انجام می‌شود حرکت کند چراکه نظرات و پیشنهاد‌های شورا به‌تدریج در توسعه پایدار شهر نقش بسزایی دارد.

شهردار کرج با بیان اینکه ارائه مطلوب خدمات شهری اولین درخواست مردم است تصریح کرد: اولین درخواست مردم از شهرداری انجام مطلوب حداقل خدمات روزانه خود است و همچنین تسهیل عبور و مرور و ایجاد نشاط جزء مطالبات دائمی مردم بوده که شهرداری به‌صورت ویژه به این مورد پرداخته و اقداماتی را انجام داده‌است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به محلات کم برخوردار از اولویت‌های شهرداری است گفت: در بخش حمل‌ونقل ترافیکی اقداماتی ازجمله اصلاح سرعت‌گیرها و خط‌کشی‌ معابر انجام‌شده است و همچنین با اولویت بخشیدن به مناطق کم برخوردار کرج درصدد خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان هستیم.

نصیری با اعلام اینکه ۱۸ پروژه تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد ادامه داد: مطالبات مردمی در بودجه سال آینده پیش‌بینی خواهد شد و همچنین در مورد مسائل کلان‌شهر و پروژه‌های نیمه‌کاره شهر مانند مترو و بزرگراه شمالی که مدتی متوقف بوده با پشتوانه مالی که پیش‌بینی‌شده تکمیل خواهند شد.

شهردار کرج ضمن تأکید بر اهمیت چالش‌های فرهنگی گفت: مسائل فرهنگی به‌عنوان یک دغدغه اصلی بوده و مردم در این مورد متوقع هستند چراکه چالش‌های فرهنگی آثار آزاردهنده‌ای برجای می‌گذارد.

وی از ایجاد مدد سرا در کرج خبر داد و افزود: در برنامه شهرداری فوریت‌های اجتماعی نیز پیش‌بینی‌شده‌ که ازاین‌رو درصدد ایجاد مدد سرا برای ساماندهی و جمع‌آوری متکدیان در طول زمستان و نیز در طول سال هستیم چراکه آثار این اقدام می‌تواند برای مردم در سطح شهر مفید واقع شود.

نصیری با اشاره به مشکلات رفتگر پاک دست که راهی زندان شد یادآور شد: این رفتگر محترم مدت‌ها از اخراجش در شهرداری می‌گذشت لذا برای برگرداندن مجدد آن اقدام صورت گرفت که بعد از مدتی با غیبت طولانی آن متوجه زندانی شدن این عزیز شدیم که درنهایت با همکاری یک خیر با شهرداری مشکلات وی حل شد.

شهردار کرج در پایان به موضوع بیمه کارکنان شهرداری پرداخت و خاطرنشان کرد: قرارداد با بیمه‌گذار قبلی فسق شده و در آستانه انعقاد قرارداد با یک شرکت بیمه دولتی دیگر هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار