کد خبر: 879503
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
استاندار البرزخبرداد
استاندار البرز گفت: با مساعدت نوبخت رئیس سازمان برنامه ریزی کشور اتوبان همت به کرج تابستان سال آینده به بهره برداری می رسد.

محمدعلی نجفی در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت اتوبان همت و زمان بهره برداری آن بیان داشت: کندی روند احداث اتوبان شهید همت به دلیل بدهی به پیمانکار و رفع معارضات در مسیر اتوبان بود. این مشکل با مساعدت نوبخت معاون رئیس جمهور رفع شد.

وی عنوان کرد: برای تسریع در روند احداث اتوبان شهید همت از نوبخت دعوت شد تا در سفر به استان البرز از نزدیک روند احداث پروژه را بازدید کند. در این سفر دستور حل مشکل اعتباری پروژه را دادند.

نجفی با بیان اینکه جلسات متعددی با وزارت راه و شهرسازی برای تسریع در احداث پروژه انجام شد اظهارداشت: خوشبختانه بخش اول تامین نقدینگی فراهم شد و کار با شتاب بیشتری در حال انجام است.

استاندار البرز با اظهار این نکته که احداث اتوبان شهید همت مشکل خاصی ندارد، ابرازداشت: اعتبار احداث اتوبان همت با تزریق نقدینگی و تامین اسناد خزانه روند خوبی را در پیش گرفته است.

وی افزود: ۳۵ میلیارد تومان برای رفع مشکل نقدینگی پیش بینی شد که ۲۵ میلیارد تومان تخصیص یافت و ۱۰ میلیارد تومان دیگر بزودی به پروزه تزریق خواهد شد.

نجفی تصریح کرد: ۱۲۵ میلیارد تومان اسناد خزانه مقرر شد به پیمانکار داده شودکه در با مشکل روبرو شد که آن هم با دستور نوبخت معاون رئیس جمهور حل خواهد شد و امیدواریم در بهار و تابستان سال 97 به بهره برداری برسد.

وی در مورد سرانجام تدوین سند آمایش سرزمینی استان البرز هم افزود: این سند در مراحل نهایی قرار دارد و بزودی آماده خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار