کد خبر: 879497
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
مدیر منطقه ارومیه در بازدید گروه معین از ناحیه خوی خبر داد:
مدیر منطقه ارومیه در بازدید گروه معین از ناحیه خوی خبر داد: بالغ بر 140 میلیون لیتر سوخت زمستانی از ابتدای سال با اولویت روستاهای صعب العبور توزیع شده است

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گروه معین منطقه به سرپرستی احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه 7 آبان ماه از ناحیه و انبار نفت خوی بازدید کردند.

مجرد مدیر منطقه ارومیه ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان عملیاتی انبار نفت خوی از توزیع بیش از 140 میلیون لیتر سوخت زمستانی از ابتدای سال تا پایان مهرماه سالجاری در سطح مرکز و شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی خبر داد و خاطرنشان ساخت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل میزان توزیع نفت سفید 14 درصد رشد داشته است.

وی وضعیت سوخترسانی سوخت زمستانی را از ابتدای سال تا کنون مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با همت شبانه روزی کارکنان عملیاتی انبارهای نفت منطقه مشکلی در فرایند سوخترسانی نداریم و مردم نگران نباشند.

مجرد با اعلام خبر فوق تصریح کرد: درحال حاضر بالغ بر ۴۱۷ باب فروشندگی شهری و روستایی وظیفه توزیع سهمیه مشترکین نفت سفید را جمعا به تعداد 135 هزار خانوار شهری و روستایی بعهده دارند.

مجرد و هیات همراه ضمن بازدید از پروژه های در دست اجرای شهرستان خوی در حوزه نفت به بازدید و نظارت مستمر معاونت فنی و عملیاتی منطقه تاکید و گفت: مهندسی ناحیه خوی باید روزانه از پروژه ها بازدید کرده و گزارش فنی خود را به منطقه ارسال نمایند.

برپایه این گزارش خبری مجرد با حضور در مراسم تجلیل از بازنشستکان ناحیه خوی از خدمات ارزنده محرم اردوخانی رئیس امور مالی ناحیه خوی که بعد از 36 سال به افتخار بازنشستگی نائل گشته بود تجلیل کرد و گفت: خدمت صادقانه در طول خدمت بزرگترین افتخار یک کارمند می باشد و باید سایر پرسنل از تجارب کاری و حسن اخلاق و رفتار بازنشستگان الگو بگیرند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر