کد خبر: 879433
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
«جمعه ايراني» تلويزيوني مي‌شود
تهيه‌كننده «جمعه ايراني» از پخش اين برنامه در شبكه «شما» و بازگشت آن پس از سه سال به صدا و سيما خبر داد. 
سعيد توكل، تهيه‌كننده برنامه راديويي «جمعه ايراني» در بازديد از غرفه «جوان» در بيست‌و‌سومين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها درباره اين برنامه كه حدود سه سال است، تعطيل شده است، گفت: به دعوت علي دارابي، معاون امور استان‌هاي صدا و سيما كه خودش از علاقه‌مندان برنامه «جمعه ايراني» است و در جريان محبوبيت اين برنامه قرار دارد، پيشنهاد شد اين برنامه دوباره ضبط شود. وي ادامه داد: اين برنامه در فصل جديد با هنرمندان خوش‌قريحه در شهرهاي مختلف كشور توليد خواهد شد. ما بررسي كرديم، تيم‌هاي هنري مختلفي در شهرهاي مشهد، يزد، اصفهان و. . . وجود دارند كه شناسايي مي‌شوند، به تهران مي‌آيند و در كنار هم، فصل جديد برنامه را اجرا مي‌كنيم. توكل توضيح داد: اين برنامه قرار است هر هفته ساعت ۹ تا ۱۱ از شبكه‌هاي استاني پخش شود و همچنين روي آنتن شبكه تلويزيوني «شما» خواهد رفت. احتمال دارد كه اين برنامه به صورت «راديونما» يا «راديو تصويري» پخش شود. 
اين تهيه‌كننده برنامه‌هاي راديويي در پايان درباره زمان پخش «جمعه ايراني» اعلام كرد، تصميم بر آن است كه همزمان با چهلمين جشن پيروزي انقلاب اين برنامه روي آنتن برود. 

فصل سوم «دورهمي» در راه است
سازندگان مجموعه برنامه «دورهمي» پيش‌توليد فصل سوم اين برنامه را آغاز كردند. در حال حاضر دكورهاي جديد برنامه در محل جديدي واقع در بلوار ارتش مراحل توليد و ساخت را سپري مي‌كند و بناست فاز توليد برنامه به سرعت آغاز شود. همچنين در سري جديد، تماشاگران و مهران مديري به روال سابق حضور دارند، اما هنوز مشخص نيست گروه بازيگران سري قبل در اين سري هم حضور داشته باشند يا خير. 

عيادت رئیس رسانه ملي از جمشيد مشايخي
رئيس رسانه ملي به عيادت جمشيد مشايخي، هنرمند پيشكسوت رفت و جوياي احوال وي شد. رئيس سازمان صدا و سيما به همراه معاون سيماي رسانه ملي از جمشيد مشايخي، هنرمند تلويزيون، سينما و تئاتر در بيمارستان عيادت كرد و در گفت‌وگو با پزشك معالج وي در جريان مراحل درمان اين هنرمند قرار گرفت. عبدالعلي علي‌عسكري در اين ديدار مشايخي را از سرمايه‌هاي ارزشمند هنر به ويژه تلويزيون دانست و ابراز اميدواري كرد به زودي اين هنرمند صاحبنام، سلامت خود را باز‌يابد تا دوباره صفحه تلويزيون و عرصه سينما از وجود وي بهره‌مند شود. در اين ديدار جمشيد مشايخي ضمن قدرداني و تشكر از توجه رئيس سازمان صداوسيما گفت: اين‌گونه توجهات باعث دلگرمي هنرمندان مي‌شود و براي ما بسيار ارزشمند است. اين هنرمند سينما و تلويزيون در اين ديدار كوتاه، دغدغه‌هاي خود را در زمينه مسائل فرهنگي بيان كرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار