کد خبر: 879363
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: از طریق رسانه‌ها متوجه حرف‌های شب گذشته بیرانوند شدم اما باید بگویم حرف‌های او نه تنها توهین به پیشکسوتان پرسپولیس بلکه توهین به همه مردم ایران است.

وحید قلیچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص صدرنشینی تیم پرسپولیس بعد از برد مقابل سایپا، گفت: من بازی را دیدم و به نظرم پرسپولیس از بازی با استقلال هم بهتر بازی کرد. برانکو به خوبی تا اینجا کار کرده و اگر حاشیه‌ها اجازه دهند پرسپولیس می‌تواند باز هم موفق شود. خوشبختانه مسیر تیم مشخص است و اگر اطرافیان اجازه دهند من قول می‌دهم پرسپولیس یکبار دیگر قهرمانی را جشن بگیرد.

وی درباره اینکه علیرضا بیرانوند دیروز بعد از بازی با سایپا عنوان کرده که به احتمال زیاد برای گذراندن دوران سربازی به تراکتورسازی خواهد رفت، تصریح کرد: بیرانوند اگر می‌خواهد برود می‌تواند این کار را انجام دهد. پرسپولیس هیچ زمانی گیر بازیکنی نبوده و همیشه این تیم است باقی می‌‌ماند. پرسپولیس از زمانی که صندوق عقب ماشین علی پروین رختکن این تیم بود پرسپولیس بود و بعد از این هم پرسپولیس باقی  خواهد ماند. این تیم لنگ بازیکنی نمی‌ماند، بازیکنان باید بدانند که در چه تیمی بازی می‌کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درخصوص اینکه بیرانوند عنوان کرده به جای پرسپولیس باید به فکر خودش باشد اظهار داشت: الان شرایط فرق کرده است، دیگر تعصب معنایی ندارد، الان بازیکنی هست که می‌گوید ماهیانه 50 میلیون تومان هزینه زندگی‌اش می‌شود دیگر شما از این بازیکن نباید انتظار تعصب داشته باشید. تا زمانی که بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس باشد و گل نخورد من از او حمایت می‌کنم. الان هم حرفی درباره او ندارم.

قلیچ خاطرنشان کرد: من خودم صحبت‌های بیرانوند را نشنیدم و از طریق رسانه‌ها متوجه این حرف‌ها شدم اما اگر واقعا چنین حرفی زده باشد جوانی و خامی کرده که این صحبت‌ها را انجام داده است. خود من انواع و اقسام مشکلات را داشتم اما یکبار در رسانه‌ها آن را عنوان نکردم. اگر مشکلی هم هست برای خود من این مشکل اهمیت دارد و نباید آن را همه جا جار بزنم. بهتر بود بیرانوند هم اگر حرف یا مشکلی دارد آن را پیش خودش نگه می‌داشت و نباید آن را جار می‌زد. من با او حتما در این مورد صحبت خواهم کرد. او دروازه‌بان پرسپولیس است و نباید این صحبت‌ها را مطرح کند. مطمئنا اگر این حرف‌ها را ادامه دهد مردم با او لج می‌کنند و این برای خود بیرانوند بد خواهد شد. به نظر من حرف‌های شب گذشته بیرانوند حرف‌های بدی است و برای او این حرف‌ها تبعات خواهد داشت. اینگونه حرف زدن به سود او نیست و او باید بداند که هر حرفی را نباید مطرح کرد.

وی با اظهار تاسف از صحبت‌های شب گذشته بیرانوند افزود: حرف‌های بیرانوند نه تنها توهین به پیشکسوتان بلکه توهین به همه فوتبال دوستان است. به خدا ما پیشکسوتانی داریم که حتی هزینه کرایه تاکسی هم ندارند که بدهند، ما اینطور فوتبال بازی کردیم و با تعصب برای تیممان به زمین می‌رفتیم. اما الان اینطور نیست و متاسفانه می‌بینیم که بازیکنان همه چیز را فدای پول و موقعیت می‌کنند و حتی به مربی خود فحش هم می‌دهند.شما نباید از بیرانوند توقعی داشته باشید. او مقصر نیست چرا که مشاوران خوبی در کنار او نیستند.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه حرف‌های دیروز بیرانوند نشان می‌داد که او خودش را از پرسپولیس بالاتر می‌داند، گفت: مطمئن باشید بزرگتر از بیرانوند هم مقابل نام پرسپولیس چیزی نیست. زمانی که من در پرسپولیس بودم سعید عزیزیان هم در این تیم حضور داشت. من چون پولی نمی‌گرفتم 300 هزار تومان هزینه کردم تا به ژاپن بروم و کار کنم. یک روز به تمرین آمدم و به آقای پروین گفتم که می‌خواهم به ژاپن بروم تا آنجا کار کنم و پولی برای خانواده‌ام بدست بیاورم. از شانس من عزیزیان در همان روز پایش شکست ، آقای پروین گفت اگر می‌خواهی به ژاپن بروی برو اما فکر به حال مردم کن که چشمشان به پرسپولیس است. تو بمان و بازی کن، من همین 300 هزار تومان را برایت از مردم می‌گیرم و پولت را پس می‌دهم. باور کنید با این حرف آقای پروین دیگر رویم نشد حرفی بزنم و قید ژاپن رفتن را زدم و در پرسپولیس ماندم. به خدا قسم می‌خورم که آن 300 هزار تومان را هم به من ندادند. افتخار می‌کنم که در این تیم ماندم و همین که مردم و رسانه‌ها از من به خوبی یاد می‌کنند برایم ارزشمند است. پرسپولیسی اصیل یعنی پروین و خوردبین که یک عمر در این تیم ماندند،. نه کسانی که هر روز رنگ عوض می‌کنند.

قلیچ خاطرنشان کرد: بازیکنان الان بی‌ظرفیت شده‌اند،‌منظورم به همه آنها نیست بلکه منظورم کسانی است که خودشان می‌دانند، خود شما خبرنگاران و مردم همه چیز را بهتر می‌دانید. من دشمنی با کسی ندارم اما بازیکنان باید مواظب حرف‌ها و حرکاتشان باشند. بازیکنان این روزها نه برای مردم احترام قائل هستند و نه پیشکسوتان. آنها با اکراه و به زحمت با مردم یک عکس یادگاری می‌‌گیرند و پیشکسوتانشان را هم نمی‌شناسند. من 12 سال به عنوان بازیکن در پرسپولیس بودم و چند سال هم در این تیم مربیگری کردم اما ادعایی ندارم. بازیکنان این دوره فقط به فکر منافعشان هستند و به چیزی جز پول و منافع فکر نمی‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار