کد خبر: 879312
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
مدیرکل برنامه‌ریزی استانداری سمنان تأکید کرد
مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان بر لزوم ایجاد تعامل پایدار و ارتباط قطعی بین صنعت و دانشگاه‌ها در سمنان تأکید کرد.
 حسن سعدالدین در جلسه ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری با حضور استاندار سمنان در سالن غدیر استانداری سمنان اظهار داشت: استان سمنان در سال گذشته جزو چهار استان برتر در زمینه برگزاری جشنواره هفته پژوهش بود.

مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان ادامه داد: هم‌افزایی یکی از اهداف عمده ستاد پژوهش است و ما دنبال ایجاد تعامل پایدار و ارتباط قطعی میان صنعت و دانشگاه‌ها، واحدهای فناور، آموزش و پرورش و... هستیم.

سعدالدین افزود: مشکل آن است که دستاوردهای ما در دانشگاه‌ها باقی می‌ماند و واحدهای تولیدی با مشکل تولید و فروش روبه‌رو هستند و آنها نتوانسته‌اند خود را با دانشگاه‌ها منطبق کنند.

وی تصریح کرد: 25 آذرماه، روز پژوهش تعیین و نام‌گذاری شده و این جشنواره سه سال در استان سمنان برگزار شده است.

مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: استان‌ها باید تا قبل از 17 آذر برنامه‌ها را جمع‌بندی و برترین‌ها را برای حضور در نمایشگاه کشوری معرفی کنند.

سعدالدین بیان داشت: به تمام دستگاه‌ها ابلاغ کنیم که از کارهای پراکنده جلوگیری شده و تمام امور در ستاد پژوهش متمرکز شود.

وی اضافه کرد: سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به‌منظور ترویج فرهنگ پژوهش، از پژوهشگران اداره متبوع خود تجلیل به عمل آورند.

مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان افزود: با تدبیر دولت، مقرر شده است تا برنامه‌های هفته پژوهش به ریاست استانداران به‌صورت یک‌جا تشکیل شود و در استان سمنان نیز تجلیل از پژوهشگران توسط استاندار سمنان انجام می‌شود که نشان‌دهنده اهمیت دادن به مبحث پژوهش است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر