کد خبر: 879309
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
معاون جهاد کشاورزی سمنان:
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از آغاز طرح شماره‌گذاری ماشین‌های کشاورزی مستعمل در این استان خبر داد.
 لطف‌الله رضایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر طرح شماره‌گذاری تراکتورها و کمباین‌های مستعمل 13 تا 25 سال در استان سمنان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این طرح با کمک پلیس راهور و صنف بخش کشاورزی در استان سمنان انجام می‌شود، تصریح کرد: شماره‌گذاری 460 دستگاه تراکتور و کمباین در استان سمنان در حال انجام است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به برخی از اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت، اختصاص سوخت به این دستگاه‌ها و همچنین به دست آوردن آمار دقیق تراکتورها و کمباین‌های موجود استان این طرح انجام می‌شود.

رضایی از اجرای طرح شماره‌گذاری تراکتورها و کمباین‌های مستعمل زیر 13 سال نیز خبر داد و گفت: تاکنون تعداد یک‌هزار و 54 دستگاه تراکتور و کمباین مستعمل زیر 13 سال شماره‌گذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: با شماره‌گذاری خودروهای مستعمل بخش کشاورزی برای این دستگاه‌ها سند صادر می‌شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از دارندگان انواع وسیله نقلیه کشاورزی شامل تراکتور، کمباین مستعمل خواست تا برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین انجام امور شماره‌گذاری وسایل نقلیه خود به سازمان جهاد کشاورزی و در شهرستان‌ها نیز به ادارات جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

اجرای دومین مرحله شماره‌گذاری وسایل نقلیه مستعمل کشاورزی با هدف ساماندهی وسایل نقلیه کشاورزی و همچنین بهره‌مندی کشاورزان از خدماتی مانند اسناد و مدارک معتبر، کارت سوخت و ... در استان آغاز شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر