کد خبر: 879298
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
در واکنش به سخنان سردار جعفری
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به سخنان فرمانده سپاه پاسداران درباره برد موشکهای ایران، تاکید کرد که 2 هزار کیلومتر هم برد خیلی زیادی است.

جوان آنلاین: «هیثر نوئرت»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری روز سه‌شنبه در واکنش به سخنان سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران که روز سه شنبه گفته بود مقام معظم رهبری برای موشکهای ایران سقف 2 هزار کیلومتر را تعیین کرده‌اند گفت: خب 2000 کیلومتر برد واقعا زیادی است. این قطعا کشورهای دیگر که از متحدان ما نیز هستند را در برد موشکهای آنها قرار می‌دهد.

وی افزود: با این وجود من نمی‌خواهم درباره هر موضگیری مقامات ایرانی یا مقامات هرکشور دیگر در جهان صحبت کنم. اما چیزی که ما و متحدانمان می‌دانیم این است که موشکهای بالستیک ایران تهدیدی برای ایالات متحده و همچنین دیگر متحدانمان در منطقه از جمله متحدان عربمان است.

وی افزود: متحدانمان این را می‌فهمند و ما با آنها درباره نگرانیهایمان در زمینه فعالیتهای بی ثبات کننده ایران گفتگو و رایزنی می‌کنیم. بنابراین تنها آمریکا نیست که ایران را تهدید می‌داند درباره متحدانمان نیز این مساله صادق است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد؛ موشکهای ساخت ایران که مدتهاست در حال استفاده هستند آتش درگیری در منطقه را شعله ور کرده است. موشکهای بالستیک ایران نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل هستند. ما به دنبال این هستیم که ایران مطابق با قطعنامه‌های سازمان ملل عمل کند. 

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره رد پیشنهاد ترامپ برای دیدار با روحانی از سوی ایران نیز گفت: ایران درخواست دولت آمریکا  برای برگزاری نشستی با حضور مقام‌های بلندپایه را رد کرده است. 

وی در واکنش به اصرار مکرر خبرنگاران درباره اینکه آیا ایران پیشنهاد دیدار با دونالد ترامپ را رد کرده یا پیشنهاد برای دیدار با مقام دیگری مثل ظریف بوده است، از پاسخگویی مستقیم طفره رفت ولی با سوالات مکرر خبرنگاران و پافشاری آنها در نهایت تایید کرد که بله آنها این پیشنهاد(دیدار با ترامپ) را رد کرده‌اند.

 سرلشکر محمدعلی جعفری در حاشیه همایش جهان بدون ترور که صبح امروز در تهران برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص توان موشکی سپاه برای پاسخگویی به تهدیدات اظهار داشت: برد موشک‌های ما طبق سیاست‌هایی که رهبری تعیین کردند محدود بوده و 2 هزار کیلومتر است و هرچند توانمندی برای افزایش این برد وجود دارد اما این میزان فعلاً کفایت می‌کند چرا که آمریکایی‌ها به اندازه کافی در شعاع 2 هزار کیلومتر در اطراف کشور ما حضور دارند که در صورت تهاجم به آنها پاسخ داده خواهد شد.(جزئیات بیشتر)

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
2
سخنگوی وزارت خارجه " برد 2000 کیلومتر موشک های ایران زیاد ست " اما تهدید های شما به همراه بمب های هسته ای شما و عملکرد های خصمانه سیاست ورزان شما " برای تمام کشورهای دنیا انقدر عظیم شده ست " که انان را در مقابل شما قرارداده ست چرا؟ که شما می خواهید با دنیای رعب و وحشت مانند عصر بربریت و کشتار های بی رحمانه مردمان " چه با دست دیگر کشورها " اقای دنیا باشید " اما انچه راکه باید بدانید " دنیای تک قطبی قدرت در دنیا به پایان رسیده " با تحریم ها جایگاه اقائی
برای امریکا ایجاد نخواهد کرد " قدرت امریکا دیگر پوشالی و فرو ریخته شده ست.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
2
سلام
باید به فضل الهی در اولین فرصت موشک آمریکا زن نقطه زن داشته باشیم
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
1
همین اندازه که به پشت!! شما برسه کافیه
مجید آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
2
بسم الله الرحمن الرحیم
برد 2000 کیلومتر برای موشک زیاد است اگر بخواهیم آنرا به مسافت 20 متری خودمان شلیک کنیم! ولی اگر بخواهیم هدف را در 100000 کیلومتری تعرف کنیم برد این موشک بسیار کم است ولی سئوال اصلی این نیست بلکه باید ببینیم خسارتی که مردان سیاستمدار به حقوق خانم هیثر نوئرت و همکارانشان در اروپا و امریکا وارد کرده اند بیشتر است یا موشکهای ما؟
یقینا خود ایشان اعتراف می کن که مردان سیاستمدار کشور آمریکا و اروپا و اگر ایشان اعتراف نکند همه همکاران ایشان در اروپا و هالیوود این کار را کرده اند .
پس سئوال واقعی این است که خانم هیثر نوئرت آیا شما مورد آزار جنسی در کار سفید قرار گرفته اید؟
اگر پاسخ مثبت است که احتمالا هست چرا نگران موشکهای ما هستید آنها که آزاری برای شما نداشته و ندارند و فقط داعش را هدف قرار داده اند؟
اگر شخصی از امثال شما دفاع کند فکر م یکنم امثال سردار سلیمانی باشد وگر نه در کاخ سفید و شما امنیت ندارید و مورد تجاوز قرار می گیرید آنهم توسط ترامپ یعنی رئیس جمهور خودتان این باعث نگرانی شما نیست؟
فرزندانتان از شما سئال نم یکنند که چگونه با چنین شخصی همکار هستید که هر لحظه ممکن است به شما تعرض کند؟
یا فرزند ندارید و برای همین کشتار کودکان یمن برایتان مهم نیست؟
فریبرز منصوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
1
ان شاءالله نابودی آمریکا را ببینیم . ولی آمریکا و دوستان غرب پرستشان در داخل بدانند سخنان امام خمینی (ره) مثل معجزه است و اتفاق می افتد ! امام گفتند : ما آمریکا را زیر پا می گذاریم .
بوسجین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
0
1
یکی نیست به ایشان بگوید که چگونه است برد موشک ایران منافع شما و متحدان را تهدید می کند اما شما اخرین و پیشرفته ترین تجهیزان نظامی را در اختیار کشور هایی می گذارید که یا خودشان مستقیم با بمب های سنگر شکن ان ایران تهدید می کنتد و یا غیر مستقیم با در اختیار قرار دادن امکانتات و تسلیحات پیشنهاد حمله به ایران و همراهی ان را دارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
0
برد موشکهای ماباید بتواند پالایشگههای سعودی ومقر دروغ پراکنی بی بی سی که عامل سانسور وقلب واقعیات ومسبب انحراف افکار جهانیان است را هدف قرار دهد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار