کد خبر: 879283
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
مدیرعامل منطقه گردشگری سپاد خبر داد:
مدیرعامل منطقه گردشگری سپاد گفت: در ایام اربعین حسینی موکب ایثارگران سپاد خراسان با نام مقدس معین الضعفاء در کربلای معلی به زائران پیاده امام حسین(ع) خدمات‌رسانی می‌کند.

دکتر جعفر حصاری‌ نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه ساله در ایام منتهی به اربعین حسینی، جمع میلیونی زائران و عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) مسیر نجف اشرف تا کربلای معلی را به عنوان یک سنت حسنه با پای پیاده طی می‌کنند و در طول مسیر این دو شهر و همچنین شهرهای زیارتی این کشور هم موکب‌هایی جهت ارائه خدمت به زائران فعال شده‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از این مواکب، موکب ایثارگران سپاد خراسان با نام مبارک معین الضعفاء در کربلای معلی بوده است، افزود: این مجموعه با همکاری و مشارکت سهامداران خود و خیران نیک‌اندیش به زائران پیاده اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کند و شرکت سپاد خراسان امسال برای نخستین بار در امر میزبانی شایسته از زائران پیاده اربعین حسینی گام برداشته است.

مدیرعامل سپاد با اشاره به اینکه موکب این مجموعه با ظرفیت اسکان 500 زائر آقا و خانم در خیابان علقمه کربلا و در همجواری با حرم مطهر قمر منیر بنی‌هاشم، حضرت اباالفضل‌العباس(ع) دایر شده است، خاطرنشان کرد: موکب معین الضعفاء در حال حاضر کار میزبانی از زائران پیاده اربعین حسینی را آغاز کرده و این خدمت‌رسانی را تا دو روز پس از اربعین حسینی ادامه می‌یابد.

دکتر حصاری‌نژاد تصریح کرد: این موکب در حوزه‌های اسکان به عنوان خدمت اصلی، اطعام، درمان و رفاه و امنیت زائران، خدمات گسترده‌ای را با حضور بیش از 20 خدمه به‌صورت شبانه‌روزی ارائه می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این خدمات‌رسانی پس از کربلای معلی در مشهد مقدس برای زائران پیاده امام رضا(ع) به رسم هر ساله در ایام دهه شفاعت و از اربعین حسینی تا شهادت امام رضا(ع) ادامه می‌یابد و شرکت سپاد خراسان با بهره مندی از کمک های مردمی و سهامداران ایثارگر به میزبانی از زائران پیاده امام هشتم(ع) در مبادی ورودی به مشهد از مسیر های چناران و نیشابور می پردازد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار