کد خبر: 879278
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان:
جمهوری اسلامی ایران تا فتح تمام سنگرهایی که در اختیار نظام استکباری است از پا نمی‌نشیند، همان طور که تاکنون انقلاب اسلامی مولفه‌های قدرت را در دنیا تغییر داده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در همایش اخوت سپاه و ارتش اظهار داشت: اسلام امروز هندسه قدرت در جهان را تغییر داده است، این تغییر به واسطه قدرت ایران ایجاد شده و به دست و پا افتادن آمریکا دلیل همین مدعاست.

سردار غلامرضا سلیمانی  گفت : در شرایط حساس تاریخی قرار داریم وشرایط امروز را تاکنون جهان اسلام شاهد نبوده است، اگر می‌بینیم آمریکایی که همواره به دنبال تغییر حکومت‌ها بوده و در یک طرف جنگ‌های قرن اخیر قرار داشته امروز در مقابل جمهوری اسلامی شکست خورده است یک دلیل دارد و آن کار بزرگ ملت ایران به رهبری امام راحل است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره)، زمینه آزادی جهان اسلام را فراهم کرد تا بسترساز حکومت جهانی امام زمان (عج) باشد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به تهدیدات لفظی رئیس جمهور آمریکا علیه ایران، بیان کرد: این رفتار به خاطر ناکامی و ناتوانی آمریکا است، کسی تهدید می‌کند که توانایی اقدام نداشته باشد، اتاق‌های فکر آمریکا به دنبال ایجاد عملیات علیه نظام جمهوری اسلامی هستند حال اینکه در این مسیر ناکام مانده‌اند و  دلیل این تهدیدات نیز همین ناکامی‌ها است. واین اولین بار نیست که این کشور شکست خورده ونمونه های آن در بسیاری از کشورها دیده ایم.

سردار سلیمانی ابراز داشت : صحبت‌های ترامپ البته حاصل مواضع نظام آمریکاست، فرقی بین ترامپ و رئیس جمهور دیگری وجود ندارد و باید گفت حتی اگر دموکرات‌ها نیز در انتخابات پیروز می‌شدند باز هم مواضع تغییری نمی‌کرد چون آنها اهداف مشترک داشته و یک هدف را دنبال می‌کنند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) در پایان بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران تا فتح تمام سنگرهایی که در اختیار نظام استکباری است از پا نمی‌نشیند، همان طور که تاکنون انقلاب اسلامی مولفه‌های قدرت را در دنیا تغییر داده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار