کد خبر: 879271
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
به كدامين گناه گرسنه‌اي؟! و به كدامين گناه گرياني؟ و به كدامين گناه گم گشته‌اي؟! گويي همه دست‌هاي خدا در چهره‌ات مشغول كاري است.
به كدامين گناه گرسنه‌اي؟! و به كدامين گناه گرياني؟ و به كدامين گناه گم گشته‌اي؟! گويي همه دست‌هاي خدا در چهره‌ات مشغول كاري است. دستي اشك‌هايت را فشانده است، دستي گونه‌هايت را نشانده است و دستي دندان‌هايت را  فشرده است. آنگاه دستي  به دستت پياله داده است و دستي، دست ديگرت را به تمنا بالا آورده است. اما نه! اين چهره و اين جسم را هزار دست ديگر هر يك در كاري است تا جهان براي هميشه بدهكار تو باشد، تا تمناي نگاهت تا دنيا دنياست بر سر من كوفته شود. 

به كدامين گناه مي‌گريي؟! در چشمانت حسي نامتناهي  نهفته است و ما را با خود تا ابديت مي‌برد. از پروردگارمان آموختيم كه همواره بپرسيم «به كدامين گناه كشته مي‌شويد» و آموختيم كه بگوييم «به زودي تقاص مظلومان را از ظالمان خواهيم گرفت.» 
كودك مسلمان روهينگيا! از عكاس خود غذا مي‌خواهي؟! صبر كن مرد! ما مقابل تو كوچك و ناتوانيم و دست‌مان كوتاه است اما گواهي مي‌دهيم كه جهان از ظلم و جور پر شده است و گواهي مي‌دهيم كه اگر چه قايق كوچكت را شكسته‌اند اما بر كشتي جاودانه سعادت اخروي جلوس كرده‌اي و خدا همه وعده‌هايش حق است. 
غیر قابل انتشار: ۲۴۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
0
با سلام . در اکثریت کشورهای پیشرفته مانند المان .زاپن . امریکا . انگلیس و.. کلیه کودکان از بدو تولد تا 18 سالگی و زنان بی سرپرست تحت حمایت سازمان بهزیستی هستند . حتی در کشور دانمارک برای تربیت و نگهداری کودکان هزینه نیز به خانوارها پرداخت می شود . از سازمان بهزیستی باید پرسید ایا از کودکان خبر دارد ؟
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
0
زیادی خواهی " خودخواهی عده ای برای بهره بردن بیشتر از ازاین دنیا " عاملی بر سیاست هایشان گشته " تا سهم عده ای از مردم دنیا را نصیب خود کنند " تا گرسنگی " بی سر پناه برای
برای عده ای دیگر می شود " این افراد به عاقبت اخرت اندنیا
اعتقادی ندارند " اما چگونه شده ست که در کشورمان " عده ای با اینکه عاقبت اندیشی ورد زبان شان ست " در مسیر زیادی خواهی از ثروت ملی کشور قرارگرفته اند " تاسهم دیگران را بربایند ایا؟ این این افرادبه اخرتی که دین اسلام به ان اعتقاد دارد؟پایبندهستند؟ که چنین می کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
0
ایران خودمون هم گرسنه زیاد داره
حسین
|
Romania
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
0
باسلام .بهمان ثواب که بعضیها ازسیری درحال ترکیدنند
afshinavandi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
0
0
بیاییم دست بگیریم . نه! اینکه مچ بگیریم
جامعه کنونی ما تریبونی شده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار