کد خبر: 879239
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
پرونده مردي که بعد از قتل يکي از دوستانش به زندگي خود پايان داده بود، براي بررسي پرداخت ديه مقتول از بيت‌المال ورق ‌خورد.
به گزارش خبرنگار ما، شامگاه هفتم شهريور‌ماه سال 92 بود که مردي با اداره پليس تماس گرفت و گفت من يکي از دوستانم را در خانه‌اش، خيابان بيمه، حوالي ميدان آزادي به قتل رسانده‌ام و لحظاتي ديگر هم به زندگي خودم پايان مي‌دهم. دقايقي بعد از اين تماس تيمي از مأموران کلانتري 135 آزادي راهي محل حادثه شدند. 
مأموران کنار ساختمان پنج طبقه‌اي در خيابان بيمه با جسد مرد ميانسالي به نام بهمن روبه‌رو شدند که بررسي‌ها حکايت از اين داشت كه وي با سقوط از پشت‌بام به کام مرگ رفته است. در شاخه ديگري از تحقيقات مأموران دريافتند بهمن مهمان طبقه اول ساختمان پنج طبقه بود. 
همچنين مشخص شد وي همان مردي بوده که دقايقي قبل با اداره پليس تماس گرفته و اعلام کرده يکي از دوستانش را به قتل رسانده و خودش هم قصد خودکشي دارد. در چنين شرايطي مأموران براي بررسي موضوع وارد آپارتمان طبقه اول شدند و داخل پذيرايي با جسد مرد ميانسالي به نام ايرج روبه‌رو شدند که با اصابت گلدان به سرش به قتل رسيده بود. مأموران در بررسي‌هاي بعدي چند دستخط پيدا کردند که مشخص شد همگي دستخط‌ها متعلق به بهمن است که خطاب به همسر خود و فرزندان مقتول نوشته که من متوجه شدم مقتول به همسرم نظر دارد به همين دليل او را به قتل رساندم و به زندگي خودم نيز پايان دادم. 
مأموران در گام بعدي براي روشن شدن زواياي پنهان حادثه از همسر بهمن تحقيق کردند. وي در بازجويي‌ها گفت: ‌بهمن پس از اينکه ديپلم گرفت به يکي از کشورهاي اروپايي رفت تا اينکه چند سال قبل به ايران برگشت. او در اين مدت سه زن گرفت، اما به دلايلي از آنها جدا شد تا اينکه با هم آشنا شديم و ازدواج کرديم. مدتي بعد از ازدواج ما، مادر بهمن فوت کرد و او هم با ارثيه‌اي که به دست آورد شروع به کار ساخت و ساز کرد، اما خيلي زود ورشکست شد. وي ادامه داد: آنقدر وضعيت مالي ما بد شد که حتي پولي براي اجاره خانه نداشتيم به همين خاطر مدتي در خانه خواهرم سکونت کرديم، اما پس از مدتي خواهرم محل زندگي‌‌اش را به شهرستان منتقل کرد. پس از اين ما به خانه يکي از دوستان بهمن به نام ايرج رفتيم و آنجا مستقر شديم. 
ايرج به من نظر بدي داشت و اين موضوع را بهمن متوجه شد و تصميم به قتل او گرفت. تحقيقات ميداني تيم جنايي نشان داد حرف‌هاي همسر بهمن درست است و قاتل به همين انگيزه دست به قتل دوستش زده است. بنابراين بازپرس براي اين پرونده قرار موقوفي صادر کرد تا اينکه صبح ديروز اولياي دم ايرج به دادسراي امور جنايي آمدند و درخواست ديه از بيت‌المال کردند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار