کد خبر: 879144
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل خبر داد
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: امسال عملیات آسفالت ریزی در بیش از 230 هزار متر مربع در روستاهای استان اردبیل اجرا شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، فرهاد سبحانی در دیدار با فرماندار نمین اظهار کرد: در 2 سال گذشته بیش از 830 هزار متر مربع از عملیات آسفالت در روستاهای استان انجام شده و امسال نیز طبق برنامه ریزی در 50 روستای استان عملیات آسفالت معابر اجرا می شود.

وی افزود: تاکنون معابر 30 روستا در استان آسفالت ریزی شده ودر شهرستان نمین نیز بالغ بر 65 هزار متر مربع عملیات آسفالت انجام یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل بیان کرد: از 10 هزار تن قیر یارانه اختصاص داده شده به استان اردبیل در سال 96 تاکنون بالغ بر چهار هزار تن جذب و مورد استفاده قرار گرفته است.

سبحانی ادامه داد: در جذب قیر یارانه و اجرای عملیات آسفالت معابر روستایی شهرستان های پارس آباد ، خلخال و نمین حائز جایگاه برتر و شرایط بهتر در استان هستند.

وی اضافه کرد: در 1.5 سال پیش 13 روستا در شهرستان نمین عملیات زیرسازی و آسفالت معابر را انجام داده و در چهار روستای کله سر ، مرنی ، محمود آباد و دولت آباد نیز این عملیات طی روزهای آتی انجام می گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با بیان اینکه بالغ بر 2 میلیارد ریال اوراق برای انجام طرح هادی روستای عنبران امسال دریافت شده ادامه داد: فاز اول این طرح در سال جاری به بهره برداری می رسد.

سبحانی افزود: برای انجام عملیات آسفالت در روستاهای استان تاکنون بیش از 14 میلیارد ریال از دهیاری پول دریافت و بیش از 40 میلیارد دیگر نیر بنیاد مسکن از این دهیاری ها مطالبه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر