کد خبر: 879090
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
با محوریت اطلاع رسانی برنامه های هفته بسیج برگزارشد؛
نشست صمیمی و مشترک مسئولین روابط عمومی سپاه استان البرز و بسیج رسانه استان البرز با محوریت اطلاع رسانی خدمات سپاه و بسیج در هفته مبارک بسیج و درراستای تعامل، همگرایی، هم افزایی بین رسانه های انقلابی و تقابل با نظام سلطه برگزارشد.

مسئول روابط عمومی سپاه استان البرز در این نشست مشترک اظهارداشت: شناساندن فرهنگ و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی به تمام دنیا یکی از مهمترین اهداف دو نهاد مردمی سپاه و بسیج است.

سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج  برای تحقق آرمان های والای نظام اسلامی در جهان فعالیت می کنند، گفت: این دو نهاد مردمی به دنبال سیاسی کاری نبوده و روابط عمومی سپاه استان البرز وهمچنین بسیج رسانه با همکاری رسانه ها به دنبال معرفی مطلوب فرهنگ اسلام ناب هستند.

مسئول روابط عمومی سپاه استان البرز با بیان اینکه تفکر و فرهنگ بسیجی هرجا و در هر مجموعه ای از کشور رسوخ کرد، شاهد پیشرفت کشور در زمینه های مختلف بوده ایم تاکید کرد: ما به دنبال آن هستیم که هر بسیجی یک خبرنگار شود تا فرهنگ و ارزش بسیج و شهادت را به دنیا بشناسانیم و از رسانه های استان انتظار داریم با همکاری سازمان بسیج رسانه استان، خدمات بسیج و سپاه در حوزه های مختلف را  انعکاس دهند.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه استان البرز نیز در این دیدار بر تعامل، همگرایی و هم افزایی بین رسانه های انقلابی برای تقابل با نظام سلطه تاکید کرد و گفت: دشمنان حساسیت زیادی نسبت به سپاه و بسیج دارند و برنامه ریزی های زیادی را بر علیه این مجموعه دارند ولی رسانه های انقلابی کشور ما در تقابل با آن ها موفق بوده اند.

ابراهیم نوروزی فر به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای استفاده بهینه از ظرفیت رسانه ها اشاره کرد و اظهار داشت: به همین منظور استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها در اولویت همکاری مشترک فی مابین روابط عمومی سپاه استان البرز و بسیج رسانه قرار دارد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرزبا بیان اینکه اصحاب رسانه البرز دشمن‌شناسی و انقلابی بودن را محور فعالیت‌های رسانه‌ای خود قرار دهند، تاکید کرد: بسیج رسانه البرز به عنوان حلقه وصل و پل ارتباطی رسانه ها با سپاه و بسیج برای استفاده از ظرفیت‌ رسانه‌ها و برگزاری برنامه های ویژه برای اصحاب رسانه درهفته مبارک بسیج را در دستور کار خود قرار داده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار