کد خبر: 879088
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
رئیس دانشگاه علوم پزشگی استان البرزخبرداد
رئیس دانشگاه علوم پزشگی استان البرز با بیان اینکه اگر بیمه‌ها پول بیمارستان‌ها را بدهند، بیمارستان‌های استان مشکلی از نظر درآمدی ندارند، گفت: بیمارستان‌ها ۲۷۰ میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب دارند و بیمه پول‌ها را نمی‌دهد.

حمید درفشی با اشاره به اینکه فردیس نزدیک به 500 هزار نفر جمعیت دارد اما هیچ امکانات بیمارستانی ندارد، اظهار داشت: از پروژه‌های در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان فردیس است که در مرحله سفت‌کاری است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه در سفر رئیس‌جمهور به البرز منابع مالی بیمارستان فردیس تامین شده است، ادامه داد: اما تاکنون پولی داده نشده است.

 وی با اشاره به اینکه از دیگر پروژه‌های در دست اجرا بیمارستان کمالی است، بیان کرد: بیمارستان سید‌الشهدا(ع) در اختیار مجری است که دانشگاه علوم پزشکی البرز از وزارت درخواست گرفتن آن را کرده است.

 درفشی با بیان اینکه اگر بیمه‌ها پول بیمارستان‌ها را بدهند، بیمارستان‌های استان مشکلی از نظر درآمدی ندارند، اضافه کرد: اما بیمارستان‌ها 270 میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب دارند و بیمه پول‌ها را نمی‌دهد در حالی که این میزان طلب برای 8 ماه است. بیمارستان را می‌شود با درآمد خودش اداره کرد اما پول در دست بیمه‌ها است.

وی با اشاره به نیازهای استان از نظر پزشکی، عنوان کرد: در استان نیاز به ساخت بخش سوختگی و بخش‌های فوق تخصصی است و از طرفی برای رسیدن به استاندارد مناسب به یک هزار و 500 تخت دیگر نیاز است.

 درفشی با بیان اینکه در گذشته در استان برای هر یک هزار نفر 0.4 تخت وجود داشت و در حال حاضر برای یک هزار نفر 1.6 تخت وجود دارد، افزود: برای ساخت تخت‌های جدید به منابع دولتی و خصوصی نیاز است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار