کد خبر: 879087
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
استاندار البرز:

محمدعلی نجفی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در جمع خبرنگاران با اشاره نقش رسانه ها در توسعه جوامع گفت: جامعه ای که در بخش های مختلف در بحث توسعه اقتصادی و شاخص های اجتماعی،درآمد سالانه و در همه شاخص های توسعه ابزارهای لازم را داشته و پویا باشد،بدون حضور مطبوعات و رسانه ها ی اندیشه محور به طور کلی موفق نخواهد بود.

وی با اشاره به نقش مطبوعات در تحقق شاخص های توسعه محورانه و مولفه های تکمیل ساز در تحقق رسالت برای تنویر افکار عمومی نجفی گفت: رسانه پویا و فعال مستلزم برخوداری از آزادی مطبوعات،ساختار متناسب با کارکرد مطبوعات و نیروی انسانی توانا است.

 وی افزود: یک جامعه با ترکیب مشخص و ساختارهای اجتماعی پویا در کنار سایر رسانه ها موفق خواهد بود.

نجفی در ادامه بیان کرد:امروز ما نیازمند بخش رسانه و مطبوعات در اندیشه های روز و مدرن هستیم.

وی با اشاره به بخشی از موانع فرا روی رسانه ها خاطرنشان کرد: مطبوعات از نظر تقویت نیروهای انسانی و...با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند که با حمایت بیشتر مرتفع خواهد شد.

 

البرز سرآمد برخورداری از رسانه در کشور

 

استاندار البرز با اشاره به ظرفیت رسانه ها در البرز گفت: استان البرز جزو استان هایی است که در این بخش سرامد سایر استان های کشور است و نقش فعالی در این زمینه دارد.

 وی در پایان افزود: بخش مطبوعات و رسانه ها همین طور رسانه ملی(شبکه استانی) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این حوزه فعال و پر تلاش هستند که از این همه تلاش تشکر ویژه دارم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار