کد خبر: 879062
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
آیت‌الله جنتی در جمع کارکنان سپاه صاحب‌الزمان(عج) :
هنوز عده‌ای سکولار این تفکر که برای سامان یافتن کشور باید دست به دامان غرب بود را به جامعه القا می‌کنند و این افراد در تمام عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور وجود دارند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، آیت‌الله احمد جنتی در جمع کارکنان سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان اظهار کرد:شما پاسداران باید موقعیت خود را بشناسید و خودتان را بسازید و سعی کنید دشمنان انقلاب اسلامی را در تمام ابعاد سیاسی و اجتماعی بشناسید تا بتوانید از انقلاب پاسداری کنید.

وی بابیان اینکه پاسداران باید شخصیت و اندیشه امام راحل را بشناسند، افزود: امام(ره)  چه درگذشته و  چه در حال امام  است شما  باید حتماً صحیفه نور و صحیفه امام(ره) را مطالعه کنید، سخنان امام کهنه نمی‌شود و همین‌الان ما را هدایت می‌کند.

دبیر شورای نگهبان گفت: امام (ره) در حالی اسلام را زنده کرد  و به ما عزت داد که دشمنان به جهان اسلام  تلقین می‌کردند که اسلام  باعث عقب‌ماندگی است.

وی خاطرنشان کرد :برخی سخنان، کوتاه هستند ولی بر تمام عالم تأثیر می‌گذارند مانند جمله هیهات من الذله امام حسین(ع)، این جمله در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما اثر گذاشته و می‌گذارد.

آیت‌الله جنتی ادامه داد: این جمله امام راحل که فرمود ما می‌توانیم، نیز همین‌طور است امام این خودباوری را به ملت ما داد که آموزه‌های قرآن که توانست، در صدر اسلام  ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت بکشاند امروز هم می‌تواند.

وی تاکید کرد: با این‌ وجود بعد از معجزه انقلاب و امام راحل، هنوز عده‌ای سکولار این تفکر که برای سامان یافتن کشور باید دست به دامان غرب بود را به جامعه القا می‌کنند و این افراد در تمام عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور وجود دارند و کسانی که دل در گروامریکا دارند بدانند امریکایی ها به هیچ ملتی رحم نمی کند ونمونه بارز آن را سالهاست می بینید جز قتل عامل چیز دیگر عاید جهان نکرده است .

دبیر شورای نگهبان بابیان اینکه ما باید خودمان را بر اساس قرآن بسازیم و راه شهدا را ادامه دهیم گفت: مبادا در نماز کوتاهی کنید به نماز به‌اندازه ستون دین بودنش اهمیت بدهید؛ شهید حججی خودش را از کودکی و نوجوانی ساخته بود که خداوند به‌واسطه‌ این شهید تجدید حیاتی برای انقلاب ایجاد کرد.

وی بیان کرد: همه شهدا در محضر خداوند عزیزند اما این مسئله کوچکی نیست که خداوند به‌واسطه این شهید موجی را در داخل و خارج کشور ایجاد کرد و حتماً حکمتی دارد.

آیت‌الله جنتی تاکید کرد: در قرآن بارها به دشمنی شیطان با انسان و عدم پایبندی او به وعده‌هایش و اینکه نباید به او اطمینان کرد تأکید شده، امام(ره) فرمودند امریکا شیطان بزرگ است  و ما باید مراقب مکر آن باشیم.

وی در پایان با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه سپاه گفت: مگر سپاه چه کرده که دشمن این‌قدر از آن حساب می‌برد، سپاه امنیت را برای کشور فراهم کرده و آن‌ها می‌دانند که اگر سپاه نبود، می‌توانستند به این مملکت برگردند و دست‌درازی کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها