کد خبر: 879056
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
مدیر امور ورزشی دانشگاه آزاد سمنان:

 دومین جشنواره فرهنگی و ورزشی اعضای هیأت‌رئیسه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان که به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی به نام «شهید حسین فهمیده» برگزار شده بود، در فضایی آکنده از شور، نشاط و صمیمیت به پایان رسید.

مدیر امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان هدف از برگزاری این جشنواره را توجه به اصل ورزش و توسعه آن در حوزه‌های ورزش همگانی و قهرمانی که ضامن سلامت جامعه است، بیان کرد و گفت: این مسابقات در رشته‌های پرتاب آزاد، بسکتبال، دارت، فوتسال، بدمینتون و تنیس روی میز بین اعضای هیأت‌رئیسه واحدهای سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدی‌شهر در مجموعه ورزشی آزادگان واحد سمنان برگزار شد.

حسن رستم زاده به شرح نتایج مسابقات پرداخت و ادامه داد: در پایان این دوره از مسابقات در رشته بدمینتون مهدی سیاهی از سمنان،  بهزاد چهکندی از سمنان و جواد صفایی و قاسم مهرعلی‌تبار از مهدی‌شهر و گرمسار به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

وی تصریح کرد: در فوتسال تیم شاهرود اول، مهدی‌شهر دوم و سمنان و دامغان به‌صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند و در رشته تنیس روی میز، علی بابایی از سمنان اول و قدرت قندالی از گرمسار دوم شد و محمدرضا شهاب از سمنان و علی منافی از شاهرود مقام سوم را از آن خود کردند.

این مسؤول بیان داشت: در پرتاب آزاد بسکتبال، مجتبی عامری از شاهرود اول و جواد صفایی از مهدی‌شهر دوم شد و حسین بدیعی از شاهرود و قاسم مهرعلی زاده از گرمسار مقام سوم مشترک را به دست آوردند و در رشته ورزشی دارت حسین آجودانی از شاهرود، مصطفی فیض و علی جهان از سمنان صاحب‌مقام‌های اول تا سوم این رشته از مسابقات شدند.

وی ابراز امیدواری کرد؛ شور، شوق، تحرک و اشتیاقی که در ورزش وجود دارد، به سایر بخش‌های دانشگاه تعمیم‌ یافته و با اولویت قرار گرفتن فعالیت‌های ورزشی در کار و زندگی شاهد ارتقای سلامت جامعه باشیم.

این دومین دوره از این مسابقات است که به همت حوزه معاونت دانشجویی، فرهنگی و ورزشی واحد سمنان در مجموعه ورزش آزادگان واحد سمنان برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر