کد خبر: 879055
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از برخورد قانونی با مراکز غیرمجاز عرضه گاز LPG برای سوخت خودروها در استان سمنان خبر داد.

مهدی یحیایی در ششمین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه با اشاره به آخرین وضعیت جایگاه‌های ال پی جی در سطح شهرستان‌های این استان اظهار کرد: با جایگاه‌هایی که بدون مجوز به عرضه گازمایع به خودروها می‌پردازند، برخورد قانونی می‌شود.

وی در ادامه از فعالیت 736 عامل خرده فروشی کالاهای دخانی در سطح استان سمنان خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر این 14 واحد نیز به عنوان عاملین عمده فروش در سطح استان مشغول به فعالیت هستند .

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان به بیان راهکارهای قانونی در جهت برخورد با واحدهای که فاقد مجوز عاملیت فروش کالاهای دخانی هستند پرداخت و افزود: باید با افزایش نظارت‌ها و برپایی گشت‌های مشترک از فعالیت واحدهای فاقدمجوز جلوگیری شود.

همچنین هاشمی جانشین دبیر و رئیس دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهمنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به تشدید برخوردها با متخلفین اظهار کرد: بازرسی و نظارت‌ها باید اثر بخش و رای صادره پیرامون تشکیل پرونده ها می‌بایست بازدارنده باشد .

سیدعلیرضا هاشمی با اشاره به افزایش بازارهای فروش در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: این وضعیت برای عرضه کالای قاچاق بسیار خطرناک است و لذا باید در راستای ترویج حمایت از کالاهای تولید داخل و مبارزه با قاچاق کالا اقدامات لازم از سوی اعضای کارگروه صورت گیرد.

وی با اشاره به دستور العمل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز درخصوص واردات غیر رسمی میوه خارجی از استان‌های غربی، بر لزوم افزایش بازرسی‌ها  در قالب گشت مشترک در سطح استان و بازدید مستمر از میادین میوه و تره بار تاکید کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر