کد خبر: 878939
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
بعد از یک و نیم ماه تاخیر و تعلل:
بعد از یک و نیم ماه کش و قوس مجمع نمایندگان استان اردبیل و وزارت کشور اکبر بهنامجو هشتمین کلیددار استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، وزارت کشور تکلیف استاندار اردبیل را تعیین کرد که بعد از مطرح شدن نام های مختلف برای سکانداری استانداری اردبیل بالاخره همای سعادت بر گرده بهنامجو نشست تا در یک فرصت مجدد این چهره عمرانی بتواند این بار در قامت استاندار سکاندار اردبیل شود.

اکبر بهنامجو متولد 1346 از خطه استان گیلان است که در رشته مهندسی عمران فارغ التحصیل شده و در کارنامه مدیریتی خود شهردار انزلی، مدیر کل دفتر شهر و روستای استانداری گیلان، رئیس مسکن و شهرسازی استان گیلان و معاونت امور عمرانی استانداری اردبیل را در فاصله 1378 تا سال 1385 عهده دار بود.

بهنامجو از سال 1385 به مدت 10 سال در شرکت های گردشگری در حوزه مطالعه و احداث هتل، آبدرمانی و مجموعه های توریستی فعالیت کرده و مدتی نیز به عنوان مدیر پروژه توسعه حرم حضرت علی (ع) صحن فاطمه زهرا (س) را در بخش طراحی و نظارت عهده دار بوده است.

بهنامجو در دوران مسئولیت خود در استان اردبیل به عنوان یک چهره شاخص عمرانی پیگیر پروژه های سد خدافرین، سبلان، عمارت، گیوی، یامچی، تصفیه خانه فاضلاب شهرستان های استان اردبیل، شروع و اتمام بزرگراه اردبیل به تونل حیران، اردبیل به نیر و بزرگراه اردبیل به مشگین شهر، توسعه شهرک های صنعتیف انجام و مطالعه طرح جامع گردشگری، احداث مجتمع های آبدرمانی در سطح استان و پیگیری و اجرای صدها پروژه دیگر عمرانی در سطح استان بوده که انتظار می رود در دوره جدید مسئولیت خود به عنوان نماینده ارشد دولت دوازدهم در استان اردبیل بتواند اردبیل را به جایگاه واقعی برساند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر