کد خبر: 878937
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
عضو شورای شهر اسلامشهر :
عضوشورای اسلامی شهراسلامشهرگفت:تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری اولویت فعالیت اعضای شورای اسلامی شهراسلامشهر است .
کریم نایبی عضو شورای اسلامی شهر اسلامشهراظهار کرد:تکمیل پروژه های  نیمه  تمام  در شهر از اولویتهای  نخست  فعالیتهای  اعضای دوره پنجم  شورای شهر اسلامشهر است .           

نایبی بیان کرد:برنامه‌های عمرانی و فرهنگی ورزشی شورای شهر اسلامشهر با محور یت رفاه و آسایش شهروندان تدوین می‌شود و امیدوارم شهرداری با اهتمام ورزیدن به این مهم راه را برای تقویت فعالیت‌ها در این حوزه فراهم آورد.

وی با قدردانی ازهمکاری وهمراهی اعضای شورای چهارم دراجرای برنامه‌ها وتحقق برخی از رویکردهای عمرانی و فرهنگی در مجموعه شهرداری، تاکید کرد:طبیعی است که تداوم برنامه‌ها و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام،جزو اولویت های شورای شهرباشد، ولی درکناراین‌ اقدامات،برنامه ریزی وپیش بینی پروژه‌های جدید نیز بنا به نیاز شهرنیز ازاهمیت  خاصی برخورداراست.

عضو شورای شهر اسلامشهر،افزود: تلاش می کنیم که  برای سال‌های آینده با همراهی وهمت دیگرهمکاران در شورای شهربرنامه‌ریزی‌ها وهدف گذاری‌هایی دردستورکارقرار گرفته ، بتوانیم کارها را به پیش ببریم.

وی گفت: تداوم برنامه‌های توسعه‌محور با تقدم رفاه و آسایش شهروندان و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از جمله این رویکردها است که قطعا با جذب منابع و اعتبارات مناسب سعی خواهیم کرد آنها را نکمیل و مورد بهره برداری قرار دهیم .

نایبی تاکید کرد:شورای شهراسلامشهرآماده همکاری با ادارات شهرستان درحوزه های مختلف فرهنگ، رفاه، معیشت وارتقای سلامت مردم است وبرای  پیشبرد این اهداف متعالی با جدیت سعی وافرخواهد کرد ودر کنار آن تلاشها  بر تحقق برنامه‌‌ها و هدف‌گذاری توسعه شهر خواهد بود.

وی با اشاره به رویکرد جذب سرمایه‌گذاری‌ ومشارکت بخش خصوصی دراجرای طرحها،بیان کرد: امیدواریم در دوره جدید مسئولیت در شورای پنجم بتوانیم به اهداف و برنامه‌های از پیش تعریف شده دست پیدا کنیم.

نایبی  افزود:  وظیفه ما خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم است و آگاه هستیم که این مردم قدردان تلاش‌ها و همت‌های مضاعف در مسیر تعالی شهر و دیار خود هستند ،برای این مردم انقلابی هرچه تلاش کنیم کم است و امیدوارم بتوانیم با اتکا به خرد جمعی در شورای شهر خدمات ارزنده‌تری را به شهروندان ارائه نمائیم .

وی با بیان اینکه ما به تنهایی قادر به ارائه خدمات در مسیر توسعه شهر نیستیم ، تاکید کرد: جا دارد از پشتیبانی‌ها و همفکری‌ها و همدلی‌های دیگر اعضای شورای شهر قدردانی کنم، چرا که حقیقتا اعضای شورای شهر چه در دوره چهارم و چه در دوره پنجم تمام تلاششان برای افزایش خدمات رفاهی و شهری برای شهروندان بوده است.

 

 عضو شورای شهراسلامشهر تصریح کرد: اگر امروز توانسته‌ایم با ارائه خدمات رضایت نسبی مردم را جلب کنیم این به توفیق الهی و همچنین همت شبانه‌روزی مجموعه پرتلاش شهرداری و شورای شهر بوده که صادقانه و خالصانه در این عرصه همدلی و همراهی خود را به خوبی نشان دادند.

نایبی خاطر نشان کرد:هرحرکت و برنامه‌ای که در مسیر توسعه و توانمندی شهر باشد مورد استقبال ما خواهد بود و ما هر کجا باشیم به عنوان خادم این ملت شان خدمت‌گذاری را رعایت کرده تا رضایت پروردگار متعال را فراهم آوریم.

 انتهای پیام /

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر