کد خبر: 878751
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: تا اواخر مهر ماه امسال هشت هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه‌های تغذیه و توزیع گاز در اردبیل اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، فیروز خدائی در جلسه تشریح اجرای شبکه‌های تغذیه و توزیع گاز در اردبیل اظهار داشت: طبق آمار به دست آمده تا 30 مهر ماه امسال هشت هزار و 400 کیلومتر شبکه‌های تغذیه و توزیع گاز در اردبیل اجرا شده است که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال در این زمینه بسیار موفق عمل کنیم.

وی با اشاره به این که 436 هزار و 799 نفر با نصب 128 هزار انشعاب از مشترکان زیرپوشش شرکت گاز استان محسوب می‌شوند افزود: گازرسانی به مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان در طول چندین سال اخیر با اولویت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار گرفته که خوشبختانه در حال حاضر شاهد وضعیت مطلوبی در سطح استان هستیم و طبق پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک بتوانیم تمامی سطح استان را از نعمت گاز بهره‌مند کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در حال حاضر در سطح استان 961 روستای استان از یک هزار و 695 روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند که اقدامات لازم برای گازرسانی به مابقی روستاها با تلاش شبانه‌روزی نیروهای شرکت گاز استان ادامه دارد که امیدواریم نتیجه‌بخش و مثمرثمر باشد.

خدائی بیان کرد: در حال حاضر 101 هزار خانوار از نمعت گاز بهره‌مند هستند که با اتمام عملیات گازرسانی به 410 روستای استان که هم‌اکنون در دست اجرا است 115 هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند که در حال حاضر اقدامات لازم در این زمینه مبنای کار قرار داده شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نرخ بهره‌مندی خانوارهای شهری و روستایی استان از نعمت گاز طبیعی 94 درصد است که به همین منظور 319 هزار خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند که خوشبختانه این آمار در مقایسه با میانگین کشوری با روند مناسبی پیش می‌رود که امیدواریم مشترکان نیز در مصرف گاز با ما کمال همکاری را داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر