کد خبر: 878748
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
مدیر امور آبفای شهرستان بهارستان خبر داد:
مدیر امور آبفای شهرستان بهارستان گفت : با استفاده از منحول موجود در زیرگذر سه راهی آدران شهرستان بهارستان ، پروژه خط انتقال شهر گلستان در حال اجراء می باشد.

پرویز عبدی مدیر امورآبفای شهرستان بهارستان ،اظهار داشت :عملیات خط انتقال  شهرگلستان، از مخزن شماره 3 گلستان تا قلعه میر آغاز شده است.

عبدی  بیان کرد: باتوجه به گسترش حوزه خدماتی امورآبفا درشهر گلستان وهمچنین تراکم مسکونی و جمعیتی در شهرکهای اطراف این شهر،عملیات اجرای خط انتقال به منظور تامین و تقویت آب آشامیدنی شهرکهای ریه و قلعه میر که دارای جمعیت زیاد و در حال توسعه محدود شهری قابل توجهی می باشند، در دستور کار قرار گرفته و درحال انجام است .

وی  با اشاره به مشخصات  فنی این پروژه ، تاکید کرد:این عملیات با استفاده از اعتبارات جاری و داخلی و با استفاده از لوله های فولادی سایز 500 میلی متری،چدن داکتیل سایز 400 میلی متری و پلی اتیلن سایز 250 میلی متری جمعا به طول 1150 متر به مرحله اجرا  درآمده است .

 مدیر آبفای  بهارستان  تصریح کرد: با عبوردادن این خط ازعرض جاده ساوه با استفاده ازمنحول موجود ، از مخزن شماره 3 گلستان تا قلعه میرموجب ارتقاء کیفی و افزایش کمی آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم به میزان 100 لیتر بر ثانیه خواهد بود .

وی با اشاره به اینکه آب آشامیدنی شهرکهای ریه و قلعه میر در حال حاضر با کمیت و کیفیت مطلوب و مطابق با استانداردهای لازم تامین و توزیع می گردد ، افزود : این پروژه به منظور ارتقاء کیفی و پیشگیری از هر گونه کمبود و یا قطعی احتمالی در فصول گرم سال و ایام پیک مصرف عملیاتی شده و در حال انجام می باشد و انتظار میرود با بهره برداری از این پروژه ،در امر تامین و توزیع مطلوب آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم در این شهردیگر مشکلاتی مشاهده نشود.

مدیر امور آبفای شهرگلستان با تاکید بر اینکه علاوه بر این پروژه چند مورد از پروژه های تامین و تقویت آب شرب شهروندان در نقاط مختلف شهر در همین راستا در دستور کار قرار دارد خاطر نشان کرد: عملیات اجرای خط انتقال شهرکهای قلعه میر و ریه از اواسط مهر ماه سال جاری آغاز شده است و انتظار می رود حداکثر ظرف آبان ماه جاری به اتمام و مرحله بهره برداری برسد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر