کد خبر: 878745
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان البرز گفت: با توجه به شعار سال مبنی بر "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" صرفه‌جویی در مصرف با کمک ایده‌ای نو در دستور کار قرار گرفت که با کاهش سه‌ درصدی سبوس نان شاهد صرفه‌جویی 38 میلیارد ریالی در مصرف آرد و گندم در البرز بودیم.

گودرز چگینی  گفت: در شش ماه نخست سال جاری با توجه به اعمال استاندارد شماره 103 آرد و گندم موفق شده‌ایم آرد تحویلی به واحدهای لواش و تافتون را از 18 درصد به 15 درصد کاهش دهیم.

 وی افزود: در این اقدام سلامت مردم در دستور کار قرارگرفته است که سعی داشتیم با اجرایی کردن چنین برنامه‌های به این مهم دست پیدا کنیم.

 عضو هیئت‌مدیره منطقه یک و مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان البرز در ادامه تصریح کرد: با توجه به کاهش سه‌درصدی سبوس شاهد صرفه‌جویی 2500 تنی مصرف آرد و گندم در استان بوده‌ایم.

 این مسئول با اشاره به اینکه این میزان صرفه‌جویی 38 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم این موضوع در شش ماه دوم سال نیز ادامه پیدا کند و حتی میزان صرفه‌جویی دو برابر شود.

 چگینی در بخش پایانی سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از همکاری نهادها و افراد مربوطه بیان داشت: در نظر داریم همسو با شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری علاوه بر حفظ سلامت آحاد ملت اقتصاد مقاومتی و صرفه‌جویی را در دستور کار خود قرار دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار