کد خبر: 878744
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز:
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با بیان اینکه سالانه پنج میلیارد مترمکعب گاز در استان مصرف می‌شود گفت: 50 درصد از این مصرف مربوط به بخش نیروگاه و صنعت و 50 درصد مابقی در بخش‌های تجاری، خانگی و اداری مصرف می‌شود.

حسین تقی نژاد، با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و لزوم آمادگی هر چه بیشتر شرکت گاز استان گفت: آمادگی زمستانی در شرکت گاز البرز ایجاد و ایستگاه‌ها تعمیر اساسی شده است.

تقی‌نژاد افزود: تعدادی از ایستگاه‌ها نیز که از ظرفیت لازم برخوردار نبود تعویض شده و کارهای دیگری نیز در دست اقدام است تا امسال نیز فصل سرما مانند سال گذشته بدون قطع گاز پشت سر گذاشته شود.

وی در ادامه در خصوص میزان مصرف گاز استان البرز اعلام کرد: سالانه پنج میلیارد مترمکعب گاز در استان مصرف می‌شود که 50 درصد از این مصرف مربوط به بخش نیروگاه و صنعت و 50 درصد مابقی نیز در بخش‌های تجاری، خانگی و اداری مصرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز از وجود 780 هزار مشترک گاز در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 99 درصد از جمعیت شهری استان تحت پوشش گاز قرار دارند که با گازرسانی به آسار این عدد به صد در صد خواهد رسید.

 این مسئول در خصوص گازرسانی به روستاهای استان نیز خاطرنشان کرد: ما گازرسانی به روستاهای طالقان را تسریع کرده‌ایم و در حال حاضر گازرسانی به 30 روستا در حال انجام است.

 وی با بیان اینکه تا سال 98 کل روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد اعلام کرد: اگر بخش‌های مختلف استان همکاری لازم را داشته باشند می‌توان تا پایان سال 97 این کار را به انجام رساند.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز در پایان و در توضیح دریافت هزینه آبونمان از مشترکین علی رغم رای دیوان عدالت مبنی بر ممنوعیت دریافت این هزینه اظهار کرد: این موضوع به صورت ملی در دستور کار قرار دارد تا حل شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار