کد خبر: 878740
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
‌ سرپرست فرمانداری‌ کرج:
سرپرست فرمانداری‌ کرج گفت: برخی کسبه جلوی مغازه خود را در قبال دریافت مبالغ در اختیار دست‌فروشان قرار می‌دهند که همین امر به نابه سامانی موجود دامن می‎زند.

علی قنبرزمانی در میزگرد تخصصی چالش‌های مدیریت شهری (مسئله دست‌فروشی) که در سالن جلسات باشگاه میلاد برگزار شد، اظهار کرد: دستفروشی معضلی نیست‌ که یک شبه ایجاد شده باشد، به همین دلیل برای رفع‌آن نیز نیازمندگذر زمان و اجرای طرح‌های اصولی هستیم.

وی با اشاره بر ضرورت دقیق بر فعالیت دستفروشان ادامه داد: در حال حاضر اجناس مختلفی توسط دستفروشان در سطح شهر فروخته می‌شود و نظارت دقیقی برآنها صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: اینکه چه اجناسی توسط این افراد به مردم فروخته می‌شود باید بررسی و به نحوی ساماندهی شود.

سرپرست فرمانداری کرج گفت: بسیاری از دستفروشان انسان‌های شریفی هستندکه به خاطر بیکاری وکسب درآمد حلال این‌کار را انجام می‌دهند ولی از کنار برخی‌که برای سوء استفاده از قانون به در این حیطه فعالیت می‌کنند نیز نباید  به سادگی عبور کنیم.

قنبرزمانی توضیح داد: اطلاع‌رسانی دقیقی باید در رابطه با آثار و تبعات دست‌فروشی (فعالان حقیقی و سودجویان) صورت بگیرد تا هم مردم و هم مسئولین از واقعیت‌ها با خبر شوند.

وی با اشاره به تخلف برخی‌کسبه در رواج فعالیت دستفروشان در شهر گفت: برخی کسبه جلوی مغازه خود را در قبال دریافت مبالغ در اختیار دست‌فروشان قرار می‌دهند که همین امر به نابه سامانی موجود دامن میزند.

وی ابراز کرد: با توجه به این‌که سالیانه ۵۰ تا ۶۰ هزار مهاجر در البرز ساکن می‌شوند، باید فکر جدی برای ساماندهی معضلات شهری به ویژه دستفروشان‌کرد.

سرپرست فرمانداری کرج افزود: مشکلات کرج باید با عقلانیت و برنامه‌ریزی و با کمک مردم حل شود، چون ‌اگر عموم مردم پشتیبان طرح‌های مسئولان نباشند، قدم از قدم برداشته نمی‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار