کد خبر: 878722
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
شهرداری سمنان در هفتمین همایش ملی مدیران و شهرداران ایرانی جاده ابریشم آمادگی خود را برای میزبانی اجلاس جهانی مجمع شهرداران راه ابریشم در سال 2019 میلادی اعلام کرد .

‍سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی وورزشی شهرداری سمنان گفت : هفتمین همایش ملی مدیران و شهرداران ایرانی جاده ابریشم به میزبانی شهرداری نیشابور برگزار شد .

جواد نجاریانی افزود: در هفتمین همایش ملی مدیران و شهرداران ایرانی جاده ابریشم  شهرداری سمنان آمادگی خود را برای میزبانی اجلاس جهانی مجمع شهرداران راه ابریشم در سال 2019 میلادی اعلام کرد .

وی اظهار کرد: نشست هماهنگی کارگروه فرهنگی مجمع جهانی شهرهای راه ابریشم در پایان هفتمین همایش کشوری  مجمع جهانی شهرهای راه ابریشم با حضور رئیس کارگروه فرهنگی(شهرداری سمنان)، نایب رئیس کارگروه (شهرداری نیشابور) ، با حضور شهردار نیشابور ، رئیس شورا و اعضای شورای شهر در شهرداری نیشابور  برگزار شد .

نجاریانی عنوان کرد : در این نشست پس از بررسی و ارائه نظرهای مختلف مقرر شد تا جهت بهره وری لازم در فعالیت کارگروه فرهنگی ، شهرداری های 21 شهر عضو این کارگروه نسبت به تهیه سند جامع راهبردی فعالیت های فرهنگی راه ابریشم اقدام کرده و آن را به تصویب  مراجع قانونی خود برسانند .

شهرداری سمنان در ششمین نشست مجمع که در خردادماه سالجاری در دامغان برگزار شده بود با رای مستقیم اکثر اعضا به عنوان رییس کارگروه  فرهنگی مجمع جهانی شهرهای راه ابریشم انتخاب شد .

جاده ابریشم یا راه ابریشم شبکه راه های به هم پیوسته ای با هدف بازرگانی در آسیا بود که خاور و باختر و جنوب آسیا را به هم و به شمال آفریقا و خاور و اروپا پیوند می داد ،مسیری که تا سده پانزدهم میلادی به مدت هزارو هفتصد سال بزرگترین شبکه بازرگانی دنیا بود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار