کد خبر: 878708
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان :
در این نمایشگاه انبوه‌سازها و مشاورین املاک می‌توانند با تبادل اطلاعات و تشکیل اتاق‌های فکر، در راستای بهتر شدن ساخت و سازهایشان با یکدیگر همکاری کنند

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان درآیین افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه سازی، املاک و مستغلات  که هم زمان با دهمین نمایشگاه آسانسور و پله برقی برگزار شد بیان داشت  :این نمایشگاه حاصل ابتکار و خلاقیت اتاق تعاون اصفهان است و نمایشگاه مسکن، انبوه‌سازها و مشاوران املاک می‌توانند با تبادل اطلاعات و تشکیل اتاق‌های فکر، در راستای بهتر شدن ساخت و سازهایشان با یکدیگر همکاری کنند.

 علی یارمحمدیان گفت : انبوه‌سازها هنوز آشنایی کاملی درباره این نمایشگاه نداشتند، به همین خاطر  مساحت این نمایشگاه به صورت کامل پر نشد و به طور هم زمان نمایشگاه آسانسور، پله برقی و تجهیزات وابسته نیز در کنار این نمایشگاه برگزار نمودیم.

وی بیان نمود : شاید این سوال مطرح باشد که مشاوران املاک و انبوه‌سازها به چه علت باید در نمایشگاه حضور پیدا کنند. در این نمایشگاه انبوه‌سازها و مشاورین املاک می‌توانند با تبادل اطلاعات و تشکیل اتاق‌های فکر، در راستای بهتر شدن ساخت و سازهایشان با یکدیگر همکاری کنند.

در راستای ای آیین حسین نجار مشاور استاندار اصفهان در امور زیربنایی گفت: متاسفانه هنوز به خاطر حساسیتی که از نظر امنیت در آسانسورها وجود دارد به تکنولوژی کابل دست پیدا نکرده‌ایم.

وی اظهار کرد: این نخستین بار است که نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه‌سازی در اصفهان برگزار می شود و لازم بود که انبو‌سازان مسکن بتوانند فعالیت‌ها و محصولات خود را در یک نمایشگاه ارائه کرده و با یکدیگر ارتباط بهتری برقرار کنند.

وی ادامه داد: مردم نیز می‌توانند با بازدید از نمایشگاه با انبوه‌سازها ارتباط گرفته و از فعالیت آن‌ها آگاهی پیدا کنند. این ارتباطات هرچه بیشتر تعریف‌شده و شکل بگیرد به خروج از رکود کمک می‌کند. در این شرایط ارتباط میان دستگاه‌های مختلف و فعالان این صنف با یکدیگر از اهمیت بالایی برخوردار است.

نجار با اشاره به هم زمانی نمایشگاه انبوه‌سازان و نمایشگاه آسانسور و تجهیزات وابسته افزود: هم زمانی این دو نمایشگاه نیز می‌تواند اتفاق خوبی محسوب شود. با این اتفاق انبوه‌سازان از آخرین محصولاتی که در صنف بالابر‌ها و پله برقی و دیگر تجهیزات مرتبط ساخته شده است مطلع شده و این صنف نیز بازار هدف خود را پیدا می‌کند.

وی  در رابطه با فعالیت شرکت‌های داخلی در زمینه آسانسور و پله‌برقی گفت: متاسفانه بخشی از قطعات این صنف را در کشور تولید می‌کنیم و اصل موتورها و گیربوکس‌ها به کشور وارد می‌شود. در حال حاضر تنها کابین‌ها، تابلوها و بخشی دیگر از تجهیزات در داخل تولید می‌شود. هنوز به تکنولوژی کابل از نظر حساسیت‌های ایمنی که دارد دست پیدا نکرده‌ایم.

 مشاور استاندار اصفهان در امور زیربنایی در پایان ابراز داشت : همان طور که مهندسان ایرانی به فناوری‌هایی بسیار پیشرفته دست یافته‌اند، در آینده‌ای نه چندان دور امیدواریم به این تکنولوژی‌های مورد نیاز برای تجهیزات آسانسور و پله‌برقی نیز دست پیدا کنند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر