کد خبر: 878677
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
پاي بازيگر سريال‌هاي تركيه‌اي به سينماي ايران باز شد!
مهرداد فريد در تازه‌ترين پروژه سينمايي‌اش از بازيگر سريال‌هاي تركيه‌اي استفاده كرده است.  مهرداد فريد در تازه‌ترين فيلم سينمايي‌اش «جن زيبا» كه كارگرداني آن را بايرام فضلي بر عهده دارد، از نورگل يشيلچاي بازيگر سريال‌هاي تركيه‌اي استفاده كرده‌است. بنابراين گزارش، مهرداد فريد درباره اين اتفاق در صفحه اينستاگرام خود نوشت: «در پست قبلي تركيب نورگل يشيلچاي با پرويز پرستويي را براي بازي در فيلم «جن زيبا» تكذيب كردم و گفتم رسانه‌هاي زرد در اين باره طبق معمول جلو‌جلو دويده‌اند. الان مي‌توانم با افتخار اعلام كنم كه بازيگران اصلي اين فيلم نورگل يشيلچاي و فرهاد اصلاني هستند.»

لوكيشن «بازي تاج و تخت» بهترين منطقه گردشگري جهان شد
ساحل كازوي و منطقه بلفاست كه بخش‌هايي از سريال «بازي تاج و تخت» در آن به تصوير كشيده شده است، به عنوان بهترين مناطق جهان براي گردشگري معرفي شدند. به گزارش گاردين، به گفته «لونلي پلنت» بزرگ‌ترين ناشر كتاب‌هاي راهنماي سفر در جهان، مناطق ايرلند شمالي از منطقه‌اي پرآشوب و پردردسر به جاذبه‌هاي درجه يك گردشگري بدل شده است. در حالي كه بلفاست  ايرلند شمالي زماني مترادف با بمب و نبردهاي مسلحانه و قتل‌هاي فرقه‌اي بود، اكنون به‌عنوان يكي از بالاترين ارزش‌هاي گردشگري جهان شناخته شده است. 
مجموعه تلويزيوني «بازي تاج و تخت»، بازيكن مشهور فوتبال جرج بست و كشتي تايتانيك همه و همه به كسب جايگاه اين شهر در ايرلند شمالي كمك كرده‌اند. اين در حالي است كه سال پيش بلفاست به‌تنهايي ميزبان حدود ۱۱۰ هزار گردشگر بود. 

درام پرطرفدار «بازي تاج وتحت» كه از شبكه اچي‌بي‌او پخش شد؛ بازيكني كه در بلفاست متولد شده بود و كشتي مشهوري كه سال ۱۹۱۲ طعمه آب‌هاي اقيانوس شد و درگيري‌هايي كه به مدت سه دهه ادامه داشت، از دلايلي هستند كه اين شهر با خط ساحلي ۱۴۶ مايلي آن به عنوان يكي از محبوب‌ترين مناطق گردشگري «لونلي پلنت» انتخاب شده است. 

الناز شاكردوست هم تئاتري شد
الناز شاكر‌دوست قرار است در نمايش «گم و گور» در كنار امير جعفري بازي كند. امير مهندسيان كه پيشتر نمايش نسبتاً پرحاشيه «ليلي نام تمام دختران ايران زمين است» را در تماشاخانه باران روي صحنه برده بود، قرار است «گم‌و‌گور» را از تاريخ 21 آبان ماه سال جاري در سالن ناظرزاده تماشاخانه ايرانشهر روي صحنه برد. 
اين نخستين حضور شاكردوست در يك نمايش محسوب مي‌شود و قرار است در مقابل امير جعفري ايفاي نقش كند. اين نمايش تازه‌ترين محصول گروه نمايش شنل خواهد بود و تهيه‌كنندگي آن بر عهده مرتضي ميرمنتظمي و محمد قدس است. 
اين نمايش در حالي روي صحنه مي‌رود كه طبق جدول قرار بر آن بود كه «تابوت عهد» ريما رامين‌فر در اين زمان در ايرانشهر روي صحنه رود. اين تغيير زماني مي‌تواند شبهه‌برانگيز باشد که در هفته‌هاي اخير انتقادها  از مديريت حسين پارسايي كه مشغول تمرين نمايش «اليورتوييست» براي اجرا در تالار وحدت است، افزايش يافته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار