کد خبر: 878646
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
اسد الله مجد زاده:
پیشکسوت قرآنی چهار محال و بختیاری از راه اندازی مرکز آموزش تخصصی قرآن کریم «بصائر» در این استان خبر داد و دوره های آموزشی این مرکز را تشریح کرد.

مرکز آموزش تخصصی قرآن کریم «بصائر»زیر نظر مکتب قرآن شهرکرد از ابتدای نیمه ی دوم  سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است .

 این مرکز آموزشی با مدیریت اسدالله مجد زاده از پیشکسوتان قرانی کشور و استاد دانشگاه ، اداره می شود که در رشته های علوم و معارف قرانی از علاقمندان ثبت نام به عمل می آورد.

اسد الله مجد زاده در باره ی رشته های آموزشی این مرکز تخصصی قران کریم گفت:در رشته های روخوانی ، روان خوانی، تجوید سطح1 و 2 صوت و لحن، حفظ ، ترجمه، مفاهیم و تفسیر از علاقمندان ثبت نام به عمل می آوریم .  

پیشکسوت قرآنی استان چهار محال و بختیاری گفت: سعی ما بر ان است تا بتوانیم قران را به معنای واقعی کلمه در زندگی مردم جامعه وارد کنیم به همین منظور رشته های قرآن درمانی و طب اسلامی، آشنایی با قران از دیدگاه نهج البلاغه ، احکام شرعی و قرانی ، زبان قرآن، مشاوره و راهنمایی قرآنی و تربیت معلم قران کریم را نیز در برنامه های خود گنجانده ایم.

این استاد قرآن کریم  بیان کرد: علاوه بر رشته های مرتبط با قرآن در رشته های فهم  نهج البلاغه، نهج الفصاحه، صحیفه ی سجادیه، اندیشه ی اسلامی ، اخلاق اسلامی، مدیریت اسلامی  و وصیت نامه ی حضرت امام خمینی (ره) نیز برنامه هایی داریم که در صورت استقبال شرکت کنندگان برگزار خواهیم کرد.

مجد زاده افزود: این مرکز تخصصی آمادگی دارد علاوه بر رشته هایی که بیان شد ، در رشته های اذان ، نماز، حدیث، دعا و خط نسخ قرانی و نستعلیق نیز دوره هایی را برگزار کند که علاقمندان می توانند با مراجعه به این مرکز تخصصی از نحوه ی ثبت نام و دیگر مسائل کسب اطلاع کنند.  

یاد آور می شود، دفتر مرکز آموزش تخصصی قران کریم «بصائر» در بلوار شریعتی ، نبش کوچه ی 60، جنب اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری واقع شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر