کد خبر: 878633
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
جمعی از اصحاب رسانه های لبنان از تالارهای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرده و گزارش هایی را برای رسانه های خود تهیه کردند.
محمد محزون خبرنگار شبکه المیادین پس از این بازدید گفت: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از منظر هنر بسیار  زیبا و از نظر فناوری پیشرفته است و در مقایسه با دیگر موزه های جنگ یک تجربه خوب و مهم است.

وی اظهار داشت: از نگاه تاریخی نیز این مجموعه به خوبی توانسته است تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را با شیوه ای جذاب برای مخاطبان خود به نمایش بگذارد و این کار آسانی نیست.

خبرنگار شبکه المیادین تصریح کرد: بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن بالا بردن روحیه مقاومت در برابر ظلم می تواند اثر گذاری فراوانی در حرکت ملت ها به سمت آینده با تکیه برتوان خود داشته باشد.

 

گزارشگر شبکه LBCلبنان:

احساس افتخار کردم

سار خازن گزارشگر شبکه LBCلبنان با مقایسه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و موزه پیروزی مسکو اظهار داشت : موزه پیروزی مسکو تجسم جنگ جهانی دوم است اما تاثیر گذاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای من بیشتر بود چرا که بیشتر بر جنبه های انسانی و فداکاری تکیه دارد تا بر جنبه های نظامی و این یکی از مهمترین ویژگی این مجموعه است.

وی افزود: اطلاعات من در مورد جنگ  تحمیلی عراق به ایران در حد مطالعات محدودی بود ولی حضورم در این مجموعه یه نقشه کامل از آن اتفاقات را در ذهنم ترسیم کرد و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یکی از مهمترین موزه هایی است که بازدید کرده ام.

گزارشگر شبکه LBCلبنان بیان داشت: در پایان بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس احساس افتخار کردم با این که ایرانی نیستم چرا که تفکر مقاومت و فداکاری و تلاش برای پیشرفت متعلق به یک ملت نیست و متعلق به همه است.

 

گزارشگر شبکه OTVلبنان:

در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تمدن ایرانی و اسلامی را شاهد بودم

ریمو حمدان گزارشگر شبکه OTVلبنان پس از این بازید گفت: مردم ایران علی رغم این جنگ بزرگی که به آنها تحمیل شد با امکانات کم توانستند از کشور خود دفاع کنند و ما در بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شاهد این موفقیت بزرگ مردم ایران بودیم که چگونه مشکلات را پشت سر گذاشتند و به سوی پیشرفت حرکت کردند.

وی تصریح کرد: ملت ایران الگویی برای ملت هایی است که از تجاوز و ظلم رنج می برند ، الگویی که با تکیه بر جوانان خود از مسیری دشوار به سلامت و سربلند عبور کرد.

گزارشگر شبکه OTVلبنان اظهار داشت: ما به عنوان رسانه این مجموعه را به مردم معرفی می کنیم و مطمئن هستم که این مجموعه می تواند با مخاطبان خود ارتباط مناسبی برقرار کند.

وی افزود: در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تمدن ایرانی و اسلامی را شاهد بودم و در پایان مسیر در یک فضای عاطفی و احساسی قرار گرفتم فضایی سرشار از قداست شهدا.

 

خبرنگار خبرگزاری النشر لبنان:

دقت در وقایع ، روایت جذاب و بهره گیری از هنر و فناوری

محمد الوش خبرنگار خبرگزاری النشر لبنان با اشاره به موزه ملیتای لبنان گفت: ما در لبنان تجربه شبیه اما کوچکتر از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را در شهر میلیتا داریم اما آنچه که من امروز در اینجا دیدم غافلگیر کننده بود و بازدید از این مجموعه مهمترین بخش سفر ما است.

وی افزود: دقت در وقایع ، روایت جذاب و بهره گیری از هنر و فناوری از ویژگی های مهم موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و این مجموعه تاثیر گذاری زیادی بر با مخاطبان دارد.

خبرنگار خبرگزاری النشر لبنان تصریح کرد: این مجموعه گذشته ای پر افتخار را برای نسل های بعدی بیان می کند تا جوانان بتوانند با انگیزه های بیشتری برای آینده برنامه ریزی کنند و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داستان پر افتخار یک ملت بزرگ است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار