کد خبر: 878632
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
دبیرخانه ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 15 آبان ماه 96 خبر داد
به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، انقلاب و دفاع مقدس، تبیین عنصر ایثار، فداکاری و از جان گذشتگی در اندیشه اسلامی و ملی و همچنین بازنمایی تاثیر آن بر جامعه امروز ایران برگزار می شود.

در این دوره از جشنواره بخش خیابانی نیز به جشنواره افزوده شده و با توجه به استقبال هنرمندان و تماس تلفنی شمار زیادی از آنان برای تمدید مهلت جشنواره، دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر ایثار تصمیم به تمدید مهلت آن گرفت. این زمان به هیچ عنوان مجدداً تمدید نخواهد شد و آیین پایانی جشنواره نیمه نخست اسفندماه امسال برگزار می شود.

توجه جدی به کیفیت آثار نمایشی جشنواره مورد تأکید هیئت داوران است و هنرمندان برای دریافت فراخوان و فرم ثبت نام می‌توانند به نشانی‌های اینترنتی www.isaar.ir و www.navideshahed.ir یا نشانی تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک الشعرای بهار شمالی، پلاک 5، ساختمان شهید سلیمانی معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، طبقه دوم، اداره کل هنری، اداره هنرهای نمایشی مراجعه کنند.
همچنین شماره 88305765-021 پاسخگوی پرسش های هنرمندان شرکت کننده خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار