کد خبر: 878626
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
در نیمه نخست سال ۹۶
دو میلیارد و ۹۲۵میلیون تومان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به ۸۱۵ نوعروس و فرزندان پسر خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در نیمه نخست سال جاری پرداخت شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران به بیان خدمات این نهاد درزمینهٔ کمک به ازدواج جوانان نیازمند تحت حمایت پرداخت.

به گزارش جوان آنلاين، علی کریمی اصل، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران بابیان این‌که یکی از خدمات کمیته امداد پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه مددجویان است، گفت: پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان یکی از سرفصل‌های مهم حوزه حمایتی این نهاد است.

وی بابیان اینکه در شش‌ماهه نخست امسال ۸۱۵ مورد تسهیلات بلاعوض کمک‌هزینه ازدواج پرداخت‌شده است، افزود: این تسهیلات در قالب کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج به مبلغ دو میلیارد و ۹۲۵میلیون تومان پرداخت‌شده است که از این تعداد ۱۰ مورد کمک‌هزینه ازدواج به فرزندان خانوارهای نیازمندغیرتحت حمایت متقاضی دریافت کمک‌هزینه ازدواج پرداخت‌شده است.

کریمی اصل بابیان اینکه سقف پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت پنج میلیون تومان است، بیان کرد: نوعروسان و بانوان تحت حمایت از کمک‌هزینه خرید جهیزیه چهارتا پنج میلیون تومانی و پسران تحت حمایت از هدیه ازدواج سه میلیون تومانی بهره‌مند می‌شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران به برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج برای نوعروسان اشاره کرد و گفت: در این دوره‌های آموزشی موضوعاتی از قبیل مهارت‌های زندگی اسلامی، نحوه مقابله با مشکلات، مدیریت اقتصادی زندگی، مدیریت فرزند و رفتار با همسر آموزش داده می‌شود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار