کد خبر: 878575
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
رئیس ستاد مرکزی اربعین به موضوع هزینه‌های سفر اربعین واکنش نشان داد و گفت: ستاد اربعین وظیفه نرخ‌گذاری ندارد ولی تلاش می‌کند با همکاری دستگاه‌ها هزینه‌ها کاهش یابد.
 مهر: حسین ذوالفقاری در گفتگویی با اشاره به آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای اربعین امسال از پایان مراسم سال گذشته، اظهار کرد: خوشبختانه تمامی دستگاه‌ها، نهادها، ارگان‌ها، مردم و هیئت‌ها تلاش کرده‌اند تا اربعین امسال متفاوت‌تر از سال گذشته باشد.

وی با بیان اینکه امسال در حوزه زیرساخت شاهد شرایط بهتری هستیم، افزود: همه برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه انجام‌شده و وضعیت نسبت به سال گذشته بهبودیافته است.

رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه در روزهای گذشته شاهد مراجعه جمعی از زائران عزیز به مرز خسروی بوده‌ایم، گفت: تا به امروز مرز خسروی عملاً بازگشایی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رایزنی‌هایی که از طرف استانداری کرمانشاه با دیاله در حال انجام است انتظار می‌رود در روزهای آینده این مرز نیز بازگشایی شود.

ذوالفقاری با تأکید بااینکه ان‌شاءالله بتوانیم در روزهای آینده این مرز را بازگشایی و سبب کاهش بار و حجم حضور در مرز مهران شویم، تصریح کرد: زائران استان‌های نیمه جنوبی و جنوب و استان‌هایی که مسیر حرکتی آن‌ها مرزهای چذابه و شلمچه بوده از این مسیرها عبور کرده و به مرز مهران مراجعه نکنند.

وی همچنین به مدیریت سفر از سوی زائران نیز اشاره کرد و یادآور شد: زائران عزیزی که امکان حرکت زودتر را دارند این مهم را انجام دهند تا بتوانیم در زمینه خدمات‌دهی بهتر عمل کنیم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه زائران باید روزهای حضور خود در عراق را نیز با توجه به حجم بالای جمعیت کاهش دهند، ادامه داد: هرچقدر برنامه‌ریزی و خدمات‌دهی قوی باشد اگر زائران عزیز مشارکت و همکاری لازم را نداشته باشند این برنامه‌ریزی‌های پاسخگو نخواهد بود.

وی در ادامه به هزینه‌های سفر اربعین حسینی نیز اشاره کرد و افزود: با همکاری بیمه، هلال‌احمر و شرکت‌های ثبت‌نام کننده درمجموع هزینه زوار ۱۹۷ هزار تومان است این در حالی است که در روزهای غیر اربعین بیش از این میزان است.

به گفته این مسئول ستاد اربعین وظیفه نرخ‌گذاری را ندارد ولی این ستاد تلاش می‌کند تا با تبیین شرایط و همکاری دستگاه‌های مسئول هزینه‌ها کاهش یابد.

وی با بیان اینکه از دستگاه‌ها خواسته‌ایم نرخ مصوب سایر روزها را برای این ایام کاهش دهند، خاطرنشان کرد: متأسفانه عده‌ای در حوزه مسیرهای هوایی و زمینی اجحاف کرده‌اند و از همه مردم و زوار درخواست داریم با توجه به نرخ‌های مصوب که دستگاه‌های مسئول مصوب می‌کنند موارد تخلف را به تعزیرات، سازمان راهداری و انجمن اتوبوس‌رانان گزارش دهند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
0
0
مرز مهران ، موقع بازگشت سال گذشته اتوبوسها اومده بودن نزدیک پایانه و شوفرهاشون اومده بودن جلوتر قیمت های جالبی می گفتن!!!
مهران پایانه اتوبوسرانی نداره؟؟
مجبوری سال گذشته سوار شدیم اما امسال دلمون نمی خواد تکرار کنیم!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
0
0
خدا کند سیاسی نباشد و حب ابا عبدالله باشد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار