کد خبر: 878564
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
مدیرعامل شرکت فرودگاه بین المللی قشم گفت:
مدیرعامل شرکت فرودگاه بین المللی قشم گفت: این فرودگاه با هدف ارتقاء سطح خدمات به مسافران و نیز رشد مزایای اقتصادی و حرکت در راستای شهر فرودگاهی به سازمان جهانی فرودگاه ها پیوست.

مدیرعامل شرکت فرودگاه بین المللی قشم گفت: این فرودگاه با هدف ارتقاء سطح خدمات به مسافران و نیز رشد مزایای اقتصادی و حرکت در راستای شهر فرودگاهی به سازمان جهانی فرودگاه ها پیوست.

مجتبی شمس نژاد با اعلام این خبر افزود: سازمان جهانی فرودگاه ها با هدف تجاری سازی فرودگاه ها و بهبود و ارتقاء سطح خدمات ایجاد شد که هم اینک با 27 سال سابقه ، یک هزار و 751 عضو از 174 کشور دارد.
وی با اشاره به اینکه سازمان جهانی فرودگاه ها 95 درصد کل ترافیک هوایی مسافری دنیا را از طریق فرودگاه های عضو در اختیار دارد، اظهار کرد: این سازمان سالانه 5،7 میلیارد مسافر را جابجا می کند.
شمس نژاد سطح خدمات فرودگاه های کشور به مسافران را در حداقل استانداردها دانست و تصریح کرد: این فرودگاه با عضویت در سازمان جهانی فرودگاه ها از تبادل اطلاعات، دوره های تخصصی فنی فرودگاه و ارتباطات منطقه ای برخوردار می شود که به ارتقاء سطح خدمات و کیفیت و در نهایت افزایش رضایت مشتریان منجر می شود.
وی به جابجایی سالانه 500 هزار مسافر از فرودگاه قشم اشاره و اظهار کرد: با عضویت فرودگاه قشم در سازمان یاد شده اولین گام برای تبدیل قشم به شهر فرودگاهی برداشته شد و در آینده نزدیک فرودگاه قشم با دیگر فرودگاه های منطقه ای وارد رقابت می شود تا سهم بالاتری از بازار فرودگاه های جهان را به خود اختصاص می دهد.
مدیرعامل فرودگاه بین المللی قشم گفت: از دیگر اهداف عضویت در سازمان جهانی فرودگاه ها تربیت افراد حرفه ای و متخصص است که فرودگاه را یک بنگاه های اقتصادی تبدیل کنند و اولویت های استاندارد فرودگاهی را رعایت کنند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر