کد خبر: 878331
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
جانشين فرمانده كل سپاه:
ما امروز به يك اقتدار معتبر تبديل شده‌ايم. اقتداري كه هم توسط دشمنان و هم دوستان به رسميت شناخته مي‌شود و اين نشانه تولد يك قدرت است.
به گزارش مهر، سردار سلامي جانشين فرمانده كل سپاه در يادواره بزرگ شهيد شاخص كشور، شهيد محمد سعيد جعفري در كرمانشاه كه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد اظهار داشت: كرمانشاه و مردم كرمانشاه درست مانند كوه‌هاي سربه فلك كشيده اين ديار مقاوم و استوار هستند و شهداي سرفراز كرمانشاه اين ديار را آسماني كردند. وي با اشاره به اينكه هيچ كشوري نمي‌تواند بدون مجاهدت قهرمانان خود مستقل و آزاد باشد، گفت: آثار شهادت شهداي اين مرز و بوم اما جهاني است. اثر شهادت شهداي مدافع حرم و شهداي جنگ تحميلي نجات جهان و امت‌هاي اسلامي از بردگي نوين غرب و ممانعت از سلطه مستكبران عالم بر داشته‌هاي مادي و معنوي ملت‌هاست.  سردار سلامي با اشاره به اينكه بيش از چهار دهه است كه انقلاب اسلامي ايران تحت تهاجم جهان استكبار قرار دارد گفت: اين يك مسئله بديهي و روشن است تمام جنگ‌هاي منطقه با هدف نزديك شدن به جمهوري اسلامي ايران و براي غلبه بر قدرت انقلاب اسلامي شكل گرفته است. وي تصريح كرد: يك حزب‌الله نيرومند توانست شكست‌هاي تاريخي و شگفت انگيز در چند جنگ از جمله جنگ ۳۳ روزه رقم بزند و رژيم صهيونيستي به عنوان سرپل اصلي سياست‌هاي امريكا در جهان تحقير شد. سردار سلامي افزود: فلسطيني‌ها مسلط شدند و انقلاب سنگ‌شان به انقلاب موشك تبديل شد. باز هم صهیونيست‌ها شكست خوردند و آرزوهاي امريكا همانند برفي كه در پرتو اين خورشيد درخشان قرار بگيرد به تدريج ذوب شد وكم كم كوچك شدند. وي ادامه داد: در سوريه يك قدرت جديدي شكل گرفت كه توانست تمام آرزوهاي امريكا، اسرائيل و متحدان منطقه‌اي او را به گورستان بفرستد. 
    
لغو همه‌پرسي اقليم، ميخ ديگري بر تابوت امريكا و اسرائيل
جانشين فرمانده سپاه پاسداران با بيان اينكه آنها در عراق هم شكست خوردند، گفت: شايد امروز خبر لغو همه‌پرسي را در كردستان عراق شنيده باشيد، اين هم ميخ ديگري بر تابوت امريكا و رژيم صهيونيستي بود. حقيقتاً قدرت‌هايي نظير امريكا و رژيم صهيونيستي در جست‌وجوي تجزيه كشورهاي اسلامي و تبديل آنها به اجزايي كوچك بودند كه براي ادامه حيات متكي به آنها شوند و اين يك سياست بسيار خطرناك است كه ما در برابر اينچنين سياستي ايستاده‌ايم و در هر سرزميني كه آنها نشانه گذاري كرده‌اند موفق شديم. وي تأكيد كرد: جهان اسلام با يك اتحاد جديد به دولت‌ها و ملت‌هايي كه همسو با ايران اسلامي عمل مي‌كنند توانسته‌اند امريكا را به حاشيه سياست‌هاي منطقه برانند. سردار سلامي گفت: شايد ظاهر و حالت رئيس‌جمهور امريكا تهاجمي به نظر آيد اما محتواي كلام او منفعلانه و عاجزانه و نشاندهنده يك شكست آشكار است و در پي شكست‌هاي زنجيروار امريكا است و آنان در يك نقطه متراكم شده‌اند و امروز عاملي بر ناكارآمدي نظام سياسي امريكا براي تعقيب اهداف منطقه‌اي و جهاني‌شان ايجاد شده است. 
    
ميدان موازنه به سود انقلاب اسلامي در حال تغيير است
جانشين فرمانده سپاه پاسداران يادآور شد: صحبت‌هاي اخير رئيس‌جمهور امريكا نشان از ظهور يك قدرت جديد اما مهار ناپذير مي‌داد كه توانسته است به رغم تمام مقاومت و تهاجمات امريكا ميدان نفوذ سياسي خويش را باز كند و براي مسلمانان به يك تكيه گاه قدرتمند تبديل شود. اينها را شما ديديد و واقعاً ديديد منطق امريكا اينبار فرو پاشيد يك كشور در مقياس امريكا اگر نتواند در دنيا منطقي براي اعمال خود حاكم كند مي‌شكند. وي با بيان اينكه آيا كسي حاضر است پس از اين به تعهد امريكا اعتماد كند؟ آيا امكان تصويب توافقنامه‌اي كه يك سوي آن امريكا باشد، ديگر در جهان وجود دارد؟ گفت: پايان اعتبار يك قدرت پايان اوست. امريكا نه فقط اعتماد خود را از دست داده است، بلكه اعتبار اين قدرت از بين رفته است و بر عكس آنچه در مورد نظام ما در جهان مي‌درخشد هم اعتماد به اوست و هم اعتبار و قدر اوست. سردار سلامي ادامه داد: ما امروز به يك اقتدار معتبر تبديل شده ايم. اقتداري كه هم توسط دشمنان و هم دوستان به رسميت شناخته مي‌شود و اين نشانه تولد يك قدرت است. وي گفت: البته مواجهه با دشمنان ما ادامه دارد اما بيش از هرزمان ديگري امروز مسلط تر و قدرتمند تر هستيم و دشمنانمان از هر زمان ديگري ضعيف تر هستند. 
جانشين فرمانده سپاه پاسداران تأكيد كرد: معناي اين برآورد آن است كه ميدان موازنه به سود انقلاب در حال تغيير است و اين آثار خون شهيدان ماست چرا كه بدون شهادت، بدون مقاومت، بدون ايستادگي و بدون ثبات قدم نمي‌شود با قدرت‌هاي بزرگ مواجه كرد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار